Fiare, banca ètica: un banc en mans de la ciutadania.

Des de l’Ateneu Pere Mascaró et volem convidar a la propera tértúlia: Fiare, banca ètica: un banc en mans de la ciutadania. 16 de juny a les (...)

2ª Tertúlia Ateneu Pere Mascaró.

El passat dia 5 d’abril, férem la segona tertúlia de l’Ateneu. El títol de la mateixa era la segona part sobre les crisis econòmiques a les (...)

1ª Tertúlia Ateneu Pere Mascaró

El passat dia 24 de febrer, es realitzà la primera tertúlia de l’Ateneu. El títol de la mateixa era sobre les crisis econòmiques a les Illes. (...)

LES CRISIS ECONÒMIQUES A LES ILLES (SEGONA PART)