Sinistra Ecologia Libertà i IniciativaVerds, agermantats a Palma

De la mà de l’Ateneu Pere Mascaró i la llibreria Quars, ahir es va presentar a Palma el llibre Reprendre el camí, de Nichi Vendola, líder de (...)

1a. Trobada Municipalista d’Espai Plural

1a. TROBADA MUNICIPALISTA D’ESPAI PLURAL DECLARACIÓ DE BARCELONA 10 Principis per a un municipalisme real i transformador Espai Plural, (...)

Presentació del llibre "Reprendre el camí" de Nichi Vendola.

L’Ateneu conjuntament amb la llibreria Quars organitza la presentació del llibre de Nichi Vendola el dimecres dia 27 a les 19 hores. Aquest (...)

STOP RETALLADES

«Després d’un any de desgovern del PP, seguim reclamant: “Pels drets de la ciutadania, prou de "retallades”» El passat 4 de novembre de 2011 (...)

L’Institut TRIANGLE DE LA MAR BLAVA celebrà la seva 7ª jornada anual a Maó

L ’Institut Triangle de Mar Blava és una institució vinculada a la Fundació Nous Horitzons de Catalunya i que agrupa a col•lectius i persones (...)

L’Ateneu debat el present i el futur d’Europa

L’Ateneu va celebrar una nova tertúlia, el divendres 25 de maig, a Can Alcover. En aquesta ocasió s’abordà el present i el futur d’Europa i (...)

Nova Tertúlia el divendres 25 de maig

Jornada de l’ Institut Triangle de la Mar Blava a Maó

L’ Institut Triangle de la Mar Blava és una entitat sociocultural que depèn de la Fundació Nous Horitzons de Catalunya, i de la qual en forma (...)

Un visionari del segle XIX Jules Verne

El passat dijous celebràrem una nova edició De la lletra a la imatge En Pep Truyol i en Pep Traverso ens il·lustraren, com a les altres (...)

Una nova activitat! Us esperam!!

La diputada de Compromís Mireia Moià a Palma

El president Miquel Rosselló, va presentar la primera sessió de Tertúlies de l’Ateneu destinades a analitzar i debatre la situació política i (...)

Nova Tertúlia de l’Ateneu

El context polític al País Valencià està marcat per la corrupció, les agressions urbanístiques, la caiguda de Camps,… Però també per la (...)