Presentació a Petra "De la Foscor a l’esperança"

El passat divendres dia 4, l’Ajuntament de Petra organitzà una presentació del llibre "De la Foscor a l’esperança". Presentà l’acte el (...)

Una representant de l’Ateneu assisteix a l’Assemblea Estatal de FIARE

Una important delegació de FIARE Balears de 16 persones assistirem el passat cap de setmana a l’Assemblea Estatal de FIARE, a Ribas Vaciamadrid. (...)

República és Igualtat

Al Club Diari de Mallorca, el dimecres 25 d’abril es va celebrar un debat amb el títol REPÚBLICA ÉS IGUALTAT que forma part del conjunt d’actes (...)

Presentació a Campanet De la foscor a l’esperança

El passat dimecres 25 d’abril l’Ajuntament de Campanet va organitzar la presentació del llibre De la foscor a l’esperança. Presentà l’acte la (...)

Èxit de la Primera Activitat de l’Ateneu a Menorca

El passat dijous 19 d’abril, els companys de l’Ateneu Pere Mascaró de Menorca organitzaren una conferència - col·loqui a Ferreries que comptà (...)

14 d’abril a la Plaça de Cort

L’Ateneu i la Fundació Emili Darder celebraren el 81è aniversari de la proclamació de la II República a la plaça de Cort. Els presidents (...)

Presentació a LLucmajor

El passat dimecres 11 al Claustre de Sant Bonaventura de Llucmajor es va presentar De la foscor a l’esperança d’en Miquel Rosselló. Va (...)

Presentació a Inca "De la foscor a l’esperança"

El passat dimecres 4 d’abril l’Ateneu Pere Mascaró va presentar el llibre De la foscor a l’esperança en el local que el PSM d’Inca va cedir (...)

Tertúlia 15 M un any després

El passat 27 de març, a Can Alcover, férem una nova tertúlia de l’Ateneu , en aquest cas per debatre les experiències d’un any del 15 M. (...)

Jornada de Formació Municipal

El passat dissabte 24 tingué lloc una Jornada de Formació organitzada per l’Ateneu sobre el funcionament dels Ajuntaments , en col·laboració amb (...)

Nova Tertúlia de l’Ateneu

Presentació a la Casa de Cultura de Felanitx

Dijous 15 de març es presentà De la foscor a l’esperança. Memòries d’un estudiant antifranquista L’acte es celebrà a la Casa de Cultura fou (...)