Nova presentació en col·laboració amb Àgora associació cultural

Presentació La Renta bàsica en la era de las grandes desigualdades

El dimarts 28 a la llibreria Quars de Palma, es presentà el llibre sobre la Renda Bàsica per part de Daniel Raventós. En Rafel Borràs parlà (...)

Èxit de la Jornada: Gènere i Ecologia.Solucions sostenibles a crisis inventades

L’Espai d’Igualtat d’Iniciativaverds i l’Ateneu Pere Mascaró organitzaren el proppassat dissabte 25 una Jornada sobre Gènere i Ecologia. (...)

La Fundació Emili Darder, l’Ateneu Pere Mascaró i l’STEI-i reivindiquen el batle republicà en el 75 aniversari del seu afusellament

La Fundació Emili Darder, l’Ateneu Pere Mascaró i el sindicat STEI-i han homenatjat avui al darrer batle republicà Palma en el dia que es (...)

Gènere i ecologia, solucions sostenibles a crisis inventades.

Des de l’Ateneu Pere Mascaró et convidam a la jornada: Gènere i ecologia, solucions sostenibles a crisis inventades. Maria Freixenet. Iniciativa (...)

Presentació De la foscor a l’esperança al Club Diario de Ibiza

El proppassat divendres 17 de febrer, en Miquel Rosselló va presentar el llibre de memòries De la foscor a l’esperança al Club Diario de Ibiza. (...)

PROPERA ACTIVITAT DE L’ATENEU