Nova Tertúlia

Tertúlia sobre DECREIXEMENT

El proppassat dijous 1 de desembre, l’Ateneu organitzà a Can Alcover una nova tertúlia. Aquest cop l’objectiu era debatre sobre el controvertit (...)

Nova activitat de TERTÚLIES DE L’ATENEU

L’Ateneu inaugura un nou programa:De la lletra a la imatge

La nova activitat que començà el proppassat dijous 24, consisteix en conèixer i debatre una pel·lícula i una obra literària, visionant algunes (...)

Presentació a Àgora

El proppassat dimecres 23 presentàrem el llibre De la foscor a l’esperança a la llibreria Àgora de Palma. En Josep Valero en representació (...)

Nova activitat de l’Ateneu!

Pels amants de la lectura i del cine aqui teniu una activitat que us pot interessar pel proper dijous dia 24 a les 19h. a Can Alcover. Us adjunt (...)

Presentació a la llibreria Àgora

Dimecres 23 a les 20,30h presentam la primera publicació de l’Ateneu a la llibreria Àgora, del carrer Jardí Botànic a Palma. Us adjuntam el (...)

Milers de persones es manifesten a Palma