Èxit de la presentació de la primera publicació de l’Ateneu

Dijous 27 d’octubre tingué lloc a Can Alcover -Espai de Cultura- la presentació de la primera publicació de la col·lecció de l’Ateneu editada (...)

La Fundació Nous Horitzons i l’Ateneu Pere Mascaró signen un conveni de col·laboració

Amb aquest conveni ambdues entitats formalitzen la seva voluntat de compartir l’espai, el debat i la reflexió a l’entorn del pensament (...)

Presentació de la primera publicació de l’Ateneu

Espai de Cultura Can Alcover (carrer de Sant Alonso 24 Palma) Dijous 27 d’octubre del 2011 a les 20hs. Presentarà l’acte David Ginard, (...)

Conferència d’Arcadi Oliveres a la llibreria Àgora

El passat dissabte, 8 d’octubre, L’Ateneu tingué l’honor de presentar el nou llibre d’Arcadi Oliveres, “Un Altre Món”, amb la presència de (...)

Tertúlies de l’Ateneu

Un altre món

Des de l’Ateneu Pere Mascaró et convidam a la presentació del llibre: Un altre món d’Arcadi Oliveres Dissabte, 8 d’octubre a les 11h. (...)

Èxit de la tertúlia

El proppassat dimecres 28 reprenguérem les activitats de l’Ateneu amb la tertúlia Una altra democràcia és possible. Aquí teniu algunes imatges (...)

Constituïda la Plataforma contra el tancament de la RTV de Mallorca

Per la continuïtat de Ràdio Televisió de Mallorca Com a plataforma d’entitats i organitzacions de la societat civil mallorquina, volem (...)

Perspectives per democratitzar la democràcia

Des de l’Ateneu Pere Mascaró et convidam a la propera tertúlia: Una altra democràcia és possible: perspectives per democratitzar la (...)

Peru Sasia, president de Fiare, al Club Diari de Mallorca

Peru Sasia President de Fiare , acompanyat de Pilar Ponce, Presidenta de REAS, i Alexandre Duran membre del grup promotor de Fiare Mallorca (...)

FIARE, UN BANC EN MANS DE LA CIUTADANIA

Benvolguts i benvolgudes, Vos convidam a la xerrada sobre banca ètica que tendrà lloc el proper dilluns dia 19 de setembre a les 19:00 hores (...)

L’Ateneu inicia el nou curs

Ahir 8 de setembre es varen reunir les companyes i els companys de l’Ateneu per debatre el programa d’activitats del curs 2011-2012 que apareix (...)