PRESENTACIÓ A LLUCMAJOR, 21 de març

NOVA ACTIVITAT AMB COPPIETERS FOUNDATION

Quins efectes del creixement poblacional provoquen l’activitat turística i immobiliària en les illes euromediterrànies? 👉 Presentam amb (...)

DIUMENGE 25 PLATAFORMA PER LA MEMÒRIA DEMOCRÀTICA

PRESENTACIÓ El moviment obrer a Mallorca nova edició

Us esperem divendres 16 a les 19h

BALANÇ 2023

Una vegada recuperat la plana web, us presentem la Memòria d’Activitats 2023 i el Pla de feina 2023-24.

BALANÇ 2022

BALANÇ 2022 Podeu consultar la memòria d’activitats de les Fundacions Darder - Mascaró aqui: Tot plegat ha estat possible gràcies a la (...)

ESCOLA D’ESTIU 2022

GESTIONAR, TRANSFORMAR, CONSTRUIR HEGEMONIA. El ’multitasking’ necessari de les esquerres Els dies 8 (capvespre) i 9 (dematí) de juliol (...)