Activitats

Articles d’aquesta secció

Presentació de Mallorca davant el centralisme (1715 - 2015)

El proper dijous 31 de maig a les 19.30 es presentarà a Can Alcover el llibre Mallora davant el centralisme (1715 - 2015) que ha dirigit Antoni Marimón Riutort. A la presentació hi invervindran la Dra. Isabel Peñarrubia, historiadora; el Dr. Sebastià Serra, catedràtic d’Història Contemporània de (...)

Presentació del número extraorinari de L’Altra Mirada

Ja heu fullejat L’Altra Mirada d’aquest mes? És el número 72 i hem fet un monogràfic sobre les claus d’un bon finançament per a un futur millor amb articles d’Antoni Alorda, Pere Sampol, Joana Aina Campomar, Joan Carrió, Imma Salamanca, David Abril, Miquel Gallardo i més! I, com número (...)

Visions perifèriques de la crisi del règim del ’78

Per acabar amb el cicle d’activitats que hem organitzat sobre la crisi del règim del ’78 que començà amb la conferència de Javier Pérez Royo sobre la involució autoritària al regne d’Espanya i va continuar amb una taula rodona amb l’anàlisi jurídica sobre la llibertat d’expressió, ara organitzam una taula (...)

Presentació La Casa del Poble i el moviment obrer a Mallorca

Seguim amb les presentacions del llibre La Casa del Poble i el moviment obrer a Mallorca (1900 - 1936) que coordina David Ginard i Féron. En aquesta ocasió serà a la Sala d’actes de l’Edifici sa Fàbrica a Esporles i hi intervendran Manel Suárez, historiador, i l’editora Maria Muntaner. L’acte (...)

Marx al segle XXI

BICENTENARI DE MARX: MARX AL SEGLE XXI En motiu del bicentenari del neixement de Karl Marx organitzam dos actes per intentar identificar els trets del seu llegat a avui en dia. Pel·lícula i col·loqui: El joven Marx (2017) 10 de maig a les 18.00 h. Sala Groga de CCOO. Carrer Francesc de (...)

Conferència de Farak Doru, delegat de l’HDP

El proper 15 de maig a les 19.00 Farak Doru, delegat de l’HDP (Partit Democràtic dels Pobles, prokurd) a la Unió Europea, farà la conferència: Demòcrates, feministes i antiautoritaris: el projecte dels kurds de Turquia i Síria Vos hi esperam! Dimarts 15 de maig a les 19.00 h. Can alcover, (...)

Presentació ¿Reforma o Ruptura?

David Ginard Ferón presentarà dimecres que ve a Enrique González de Andrés, autor del llibre ¿Reforma o ruptura? a la llibreria Embat. Ens hi acompanyareu? =) Presentació llibre Reforma o Ruptura, d’Enrique González de Andrés Dimecres 18 d’abril a les 19.00 h Llibreria Embat Presenta a (...)

L’Altra Mirada 71 - Abril

Puntuals hem publicat L’Altra Mirada del mes d’abril. Ja 71 edicions! En aquesta ocasió la portada avisa de la IV Fira del Mercat Social, al qual col·laboram, i que es durà a terme els dies 18 i 19 de maig. Pere Sampol redacta sobre "El Franquisme desfermat". Sebastià Lliteres també en parla (...)

Involució democràtica

Vivim temps molt convulsos. Cada dia que passa es constata la deriva autoritària i centralista que està sofrint l’Estat espanyol. Una deriva que primer varen constatar els catalans quan varen veure que, per damunt del pacte entre partits i la voluntat popular expressada a les urnes hi ha el poder (...)

Altres pàgines web

Viva Zapata! (1952) Trailer - YouTube

Aquí teniu una petita mostra d’una obra mestra, és un plaer escoltar la veu original del Sr. Brando. Que vagi de gust.

Documents adjunts