Jornada sobre benestar animal

El proper dilluns des de les fundacios organitzam la jornada "Benestar animal: límits, reptes i perspectives de futur". Comptaran amb la (...)

I Escola de Polítiques Locals

I Escola de polítiques locals Des de les fundacions Darder-Mascaró organitzam a partir del proper 1 de febrer i fins al mes de juny la I (...)

Trobada del Fòrum de fundacions a Santiago

El divendres 6 de desembre s’ha celebrat a Santiago el cinquè Foro de les Fundacions Sobiranistes, en el qual hi han participat les Fundacions (...)

Debat sobre la situació a Amèrica Llatina

El professor i activista Ramon Grosfoguel impartirà a Palma el proper dilluns 9 de desembre, a les 19 hores a Can Alcover una conferència sobre (...)

Presentació del llibre "Les revolucions de 1917" a Palma

Aquesta setmana, les fundacions Darder-Mascaró i l’editorial Lleonard Muntaner presenten a Palma el llibre «Les revolucions de 1917. Europa, (...)

Economia social i finances ètiques a INCA

El proper dimarts, 3 de desembre, a partir de les 18:30 hores, des de les fundacions Darder-Mascaró, de la mà del Mercat Social i amb els suport (...)

JORNADES ’GABRIEL ALOMAR: L’INTEL·LECTUAL, EL PERIODISTA I EL POLÍTIC’

Aquesta setmana, des de les fundacions Darder-Mascaró col·laboram amb la UIB i la fundació Gabriel Alomar amb les jornades que es celebren a la (...)

JA PODEU LLEGIR L’ALTRA MIRAD NÚM. 88

Ja teniu a l’abast el darrer núm. de la revista L’Altra Mirada, editada per les fundacions, que vos podeu descarregar a www.laltramirada.cat. (...)

ENTITATS RECLAMEN COMPROMÍS PEL FINANÇAMENT DAVANT EL 10N

Entitats representatives de la societat civil illenca han presentat avui matí en roda de premsa el manifest «Uneix-te per un bon finançament (...)

PLATAFORMA NO ALS TCI: XERRADA INFORMATIVA

Avui divendres 11 d’octubre comença la Setmana d’Acció contra la Impunitat Corporativa, impulsada per a la "Campanya Drets per a les persones, (...)

Propostes de les entitats socials per un nou model de Ciutat

Aquesta setmana ha tengut lloc la primera sessió del nou Consell Municipal de Model de Ciutat, un òrgan de participació creat per l’Ajuntament (...)

Curs sobre educació financera, economia social i finances ètiques

Cal introduir l’economia social i les finances ètiques en l’acció social i educativa? Des de les fundacions Darder-Mascaró tenim clar que sí, i (...)