JA HA SORTIT L’ALTRA MIRADA NÚM. 95

En el darrer núm. de la nostra revista L’Altra Mirada (el 95!) trobareu articles del conseller Miquel Mir, Miquel Ensenyat, Maria Margalida (...)

Conferència d’Ana Pontón

El pròxim dijous 28 de maig es durà a terme en streaming la quarta conferència del cicle Diàlegs des de la Perifèria, després d’haver comptat (...)

Jateniu a l’abast el núm. 94 de l’Altra Mirada

Ja està disponible el darrer núm. de L’Altra Mirada. El núm. 94 és el segon que hem fet des del confinament, però ja començam a veure la llum al (...)

Conferència d’Oskar Matute

El fundador d’Alternatiba i diputat d’EH-Bildu al Congrés espanyol, Oskar Matute, serà amb nosaltres el proper dijous, 7 de maig, a partir de (...)

#DebatsDeConfinament

Aquesta crisi és un bon moment per compartir reflexions sobre la dimensió política del que està passant, i exercitar el pensament crític. Des (...)

JA HA SORTIT EL NÚM. 93 DE L’ALTRA MIRADA

Ja teniu a l’abast el darrer núm. de L’altra Mirada, el 93, que hem hagut d’elaborar des del confinament. Amb articles de reflexió sobre (...)

JA PODEU LLEGIR L’ALTRA MIRADA NÚM. 92

Ja és al carrer (i a les xarxes) el darrer núm. de l’Altra Mirada, la revista editada per les fundacions Darder-Mascaró. En aquest núm. 92 (...)

L’espai de reflexió de les fundacions i entitats de l’esquerra sobiranista dels pobles de l’estat s’està consolidant

Nota de premsa del Secretariat del Fòrum Sobiranista de valoració de la Reunió Plenària i la Primera Escola Sobiranista celebrades a Donostia (...)

III Jornades d’història del moviment obrer

Els propers 12 i 13 de març es celebrarà a Palma la tercera edició de les Jornades d’història del moviment obrer amb el títol Dones, treball i (...)

Què és el feixisme avui i com plantar-li cara?

Els propers 21 i 22 de febrer la Plataforma per la Democràcia, de la qual formen part les fundacions Darder-Mascaró, organitza les jornades de (...)

I ESCOLA SOBIRANISTA

Aquest cap de setmana, del 14 al 16 de febrer, es celebra, a proposta del secretariat del Fòrum de fundacions sobiranistes, la I Escola (...)

Cicle ’Diàlegs des de la perifèria’