REALITZAT AMB ÈXIT EL PRIMER SEMINARI INTERNACIONAL DE GOVERNANÇA MULTINIVELL A GANDIA

Amb més de 150 persones inscrites, el passat cap de setmana es va celebrar a Gandia, País Valencià, el primer seminari internacional organitzat (...)

FI DE CURS I PRESENTACIÓ DEL NÚM. 102 DE L’ALTRA MIRADA

El proper dimecres 21 de juliol farem com cada any la presentació de la memòria del curs 2020-2021 i el pla d’acció 2021-2022, que ens agradaria (...)

SOMNIS COMPARTITS DEL REPUBLICANISME SOBIRANISTA

Aquest mes de juliol hem organitzat dos debats amb altres forces amb qui compartim el Fòrum Sobiranista. Al primer debat, moderat per Biel (...)

PRESENTACIÓ A MANACOR DEL MONOGRÀFIC SOBRE LA GERMANIA

El proper divendres 25 de juliol a les 19:30 hores es presentarà a Manacor, a la Institució Alcover, el núm. 102 de la revista L’Altra Mirada, (...)

JORNADES ’IDENTITAT, NACIÓ I PODER’

Les fundacions Darder-Mascaró organitzen durant el mes de maig un cicle de seminaris web (webinars) tots els dimarts del mes, baix el títol (...)

PRESENTACIÓ DEL NÚM. 101 DE L’ALTRA MIRADA

El proper divendres 23 d’abril, diada de Sant Jordi, farem la presentació del núm. 101 de l’Altra Mirada, el primer de la nova època de la (...)

EL SOBIRANISME ENFRONT DE LA CRISI DE LA PANDÈMIA I DE L’ESTAT

Amb l’objectiu d’aprofundir en la intercooperació entre els sobiranismes d’esquerres, les fundacions Darder-Mascaró organitzen aquesta propera (...)

III JORNADES D’HISTÒRIA DEL MOVIMENT OBRER

Els propers 11 i 12 de març celebrem les III Jornades d’Història del moviment obrer, una col·laboració de les fundacions amb la UIB centrades en (...)

DEBAT SOBRE LA REDUCCIÓ DE LA JORNADA LABORAL

Aquest dilluns 22 de març organitzem un debat sobre la reducció justa de la jornada laboral, a 32 hores o 4 dies a la setmana, sense reducció (...)

El sobiranisme a Europa davant la crisi de la COVID-19

En el marc del cicle ’Debats des de la perifèria’ i en col·laboració de la Coppieters Foundation, les Fundacions Darder - Mascaró organitzen la (...)

WEBINAR SOBRE MALLORQUINISME POLÍTIC I TRANSICIÓ

En la vigília de la Diada de Mallorca de 2020, el proper dimecres 30 de desembre, a les 18h, celebrarem un webinar via Zoom on es presentarà el (...)

L’ALTRA MIRADA ARRIBA AL NÚM. 100!

La nostra revista, L’Altra Mirada, editada d’ençà de 2011 primer per l’Ateneu Pere Mascaró i després per les fundacions Darder-Mascaró, ha (...)