PREPARAM LA 5ª FIRA DEL MERCAT SOCIAL

El proper setembre, de la mà de l’Associació Mercat Social, de la qual formem part les fundacions Darder-Mascaró, arriba la 5ª Fira del Mercat (...)

FI DE CURS DE LES FUNDACIONS

El passat 12 de juliol vàrem tancar el curs 2018 – 2019 de les Fundacions i com cada any, a més de presentar la memòria del curs i el pla (...)

I Fòrum Mallorca i els seus Suds

Les fundacions Darder-Mascaró impulsam el I Fòrum Mallorca i els seus Suds, juntament amb el Centre d’Estudis Socials (CES) de Coimbra, liderat (...)

Signat protocol amb l’Ajuntament de Palma per impulsar l’economia social i solidària

Aquesta setmana, el batle de Palma, Antoni Noguera, i representants de les entitats de l’economia social i solidària han signat un protocol per (...)

Diada per la llengua, la cultura i els Drets Civils

Un any més, l’Obra Cultural Balear convoca una jornada de festa i reivindicació, en defensa de la llengua, la cultura i els Drets Civils. (...)

Jornada Mallorca NO Als TCI

El proper dissabte, 4 de maig, celebram a Palma la jornada de la Plataforma Mallorca NO als TCI (abans NO al TTIP), on presentarem les campanyes (...)

MARXA EN DEFENSA DEL DRET A LA MEMÒRIA

La Plataforma per la Democràcia, de la qual les fundacions Darder-Mascaró en som entitat adherida, torna a mobilitzar-se, aquesta vegada per (...)

CONFERÈNCIA A PALMA SOBRE ECONOMIA SOCIAL

El passat 25 de març el director de la Càtedra d’Economia Social-Tenocampus de la Universitat Pompeu Fabra, Eloi Serrano, va impartir a Palma (...)

PRESENTACIÓ A PALMA DE: NOU SOBIRANISME I FEMINISMES. IDENTITAT I DEMOCRÀCIA AL SEGLE XXI

Des de les fundacions Darder-Mascaró hem organitzat per aquest dijous, 28 de març, a les 19 hores, a l’Arxiu del Regne de Mallorca, la (...)

TROBADA PER UN BON FINANÇAMENT

El proper dijous 14 de març la plataforma en defensa d’un Bon Finançament per a les Illes Balears ha convocat una trobada oberta per avaluar la (...)

Presentació de ’Suspiros de España. El nacionalismo español 1808-2018’

El dilluns 18 de març presentam a Palma el llibre de l’historiador gallec Xosé Manoel Núñez Seixas ‘Suspiros de España. El nacionalismo español (...)

HOMENATGE A PALMA A BERTA CÁCERES

El proper dimarts 5 de març a les 19:30 hores la Plataforma Mallorca diu NO als TCI, de la qual les fundacions Darder-Mascaró som membres, (...)