LLEGIU EL NÚM. 99 DE L’ALTRA MIRADA!

Ja podeu llegir el núm. 99 de l’Altra Mirada! Un núm. amb articles sobre les eleccions nord-americanes (Nathaniel Rugh), les Germanies, el (...)

29-O: WEBINAR SOBRE AUTONOMIA I SOBIRANIA

El proper dijous 29 d’octubre es commemora el 43è aniversari de la gran manifestació per l’autonomia celebrada a Palma, en el context de la (...)

JA ESTÀ DISPONIBLE EL NÚM. 98 DE L’ALTRA MIRADA

Ja podeu descarregar-vos el darrer núm. de L’altra Mirada en pdf o consultar-hi els articles del núm. 98 que acaba de sortir. Hi trobareu (...)

Nova edició de l’Escola de Polítiques Locals

Aquesta setmana s’ha iniciat una nova edició de l’Escola de Polítiques Locals, en la qual hi participen més d’una trentena de regidors i (...)

Memòria del curs 2019-20 i Pla d’acció 2020-21

Ja teniu disponible a la nostra web la memòria del curs passat que recull totes les activitats desplegades per les fundacions, així com el Pla (...)

Llegiu el núm. de setembre de L’Altra Mirada!

Ja teniu a l’abast el núm. 97 de la revista L’Altra Mirada, amb una entrevista de Pep Valero i Biel Pérez a Margalida Frontera, coordinadora de (...)

DEBAT D’ILLES EN EL MARC DEL CICLE ’DIÀLEGS DES DE LA PERIFÈRIA’

El proper dijous 3 de setembre, a les 18:30h, tendrà lloc el proper debat en el marc del cicle ’Diàlegs des de la perifèria’, en aquesta ocasió (...)

Pacte amb el Consell per al foment de l’economia social

El passat divendres la presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, acompanyada pel conseller de Promoció Econòmica i Desenvolupament (...)

DARRERES CONFERÈNCIES DEL CICLE ’DIÀLEGS DES DE LA PERIFÈRIA’

Aquest mes de juliol celebrarem les dues darreres conferències, en format on line, del cicle de debats ’Diàlegs des de la perifèria’. El (...)

FI DE CURS 19-20 DE LES FUNDACIONS

Aquest juliol tornarem celebrar en un acte obert la cloenda del curs 2019-2020 de les activitats de les fundacions, presentarem la memòria de la (...)

L’ALTRA MIRADA NÚM. 96 A L’ABAST!

Ja teniu disponible el darrer núm. de la nostra revista, L’Altra Mirada, amb articles de Maddalen Iriarte, Rubén Cela, Joan de Pedro, Antoni (...)

Decreixement de places, diversificació i planificació a mig i llarg termini, les propostes del Col·lectiu Alternatives

Ahir el Col·lectiu Alternatives va presentar el document «Per una sortida sostenible, justa i progressista a la crisi de la COVID-19», en una (...)