PRESENTACIÓ A PALMA DE: NOU SOBIRANISME I FEMINISMES. IDENTITAT I DEMOCRÀCIA AL SEGLE XXI

Des de les fundacions Darder-Mascaró hem organitzat per aquest dijous, 28 de març, a les 19 hores, a l’Arxiu del Regne de Mallorca, la (...)

TROBADA PER UN BON FINANÇAMENT

El proper dijous 14 de març la plataforma en defensa d’un Bon Finançament per a les Illes Balears ha convocat una trobada oberta per avaluar la (...)

Presentació de ’Suspiros de España. El nacionalismo español 1808-2018’

El dilluns 18 de març presentam a Palma el llibre de l’historiador gallec Xosé Manoel Núñez Seixas ‘Suspiros de España. El nacionalismo español (...)

HOMENATGE A PALMA A BERTA CÁCERES

El proper dimarts 5 de març a les 19:30 hores la Plataforma Mallorca diu NO als TCI, de la qual les fundacions Darder-Mascaró som membres, (...)

ACTIVISTES DE L’ESQUERRA DE NICARAGUA A L’EXILI VISITEN MALLORCA

Des de les fundacions Darder-Mascaró hem organitzat una xerrada informativa el proper dimarts, 5 de març (veure flyer adjunt) de dues activistes (...)

EINES PER A UNA ESTRATÈGIA CAP A LA SOSTENIBILITAT

El proper dijous 21 de febrer es presentarà a Palma el darrer document de treball del Col·lectiu Alternatives, que ha estat elaborat durant el (...)

APROVADA LA ‘DECLARACIÓ DE MALLORCA’ DELS THINK-TANKS DE LES ESQUERRES SOBIRANISTES D’ARREU DE L’ESTAT

Aquí teniu el manifest conegut com «Declaració de Mallorca» que baix el títol «Trencar panys: per una superació democràtica del règim del 78», (...)

STOP ISDS - DRETS PER A LES PERSONES, NORMES PER A LES TRANSNACIONALS!

Com a membres de la Plataforma Mallorca NO als TCI (abans NO al TTIP), des de les fundacions Darder-Mascaró ens sumam a la campanya de recollida (...)

JA PODEU LLEGIR EL NÚM. 79 DE L’ALTRA MIRADA

Ja podeu accedir al núm. del gener de L’Altra Mirada, que en aquesta ocasió té format de monogràfic de balanç de les experiències de govern (...)

CONFERÈNCIA I INAUGURACIÓ EXPOSICIÓ AURORA PICORNELL