El proper dilluns 3 de febrer iniciam el cicle de debats ‘Diàlegs des de la perifèria’, amb el qual volem contribuir al debat estratègic sobre l’exercici de les sobiranies i el model d’Estat davant la crisi de règim, que hauria de tenir ben presents les veus diverses i plurals de les perifèries tant territorials, com ideològiques.

Cada mes i fins al mes de juliol, polítics i activistes de diferents forces polítiques de l’Estat compartiran amb nosaltres les seves reflexions.

La primera intervenció prevista és la de Joan Manuel Tresserras, exconseller de la Generalitat de Catalunya i president de la fundació IRLA, intel·lectual i impulsor d’això que s’ha denominat "ampliar la base" de l’independentisme d’esquerres.

La següent serà la de Xavi Domènech (Comuns), i també estan previstes conferències de representants d’Adelante Andalucía, EH-Bildu, el BNG, Compromís i altres veus progressistes de les perifèries de l’Estat.

PDF - 434.6 kio
veus_de_les_periferies.pdf