El pròxim dijous 16 de març organitzam al Club Diario de Mallorca una conferència - debat al voltant d’una de les opcions que s’estan començant a implementar mirant les referències que hi ha d’experiències semblants al nord d’Europa: les cooperatives d’habitatges col·laboratius per a gent gran.

Amb aquest motiu hem convidat a ​​Maria Antonia García i María Paloma Rodríguez, del Consejo rector de la Cooperativa Trabensol, a què ens contin l’experiència d’aquesta cooperativa pionera que incideix en la solidaritat i l’activisme social ​en les seves bases.

Títol:

• Conferència - debat "Viure millor amb l’autogestió de la vellesa. Una experiència d’habitatge col·laboratiu per a gent gran".

​Intervendran (del Consejo rector de la Cooperativa Trabensol):

• ​​Maria Antonia García
  • María Paloma Rodríguez ​

Presenta

• Antoni Pons de les Fundacions Emili Darder i Ateneu Pere Mascaró

Día i lloc

• Dijous 16 de març a les 19:00

Pots consultar l’acte a l’esdeveniment de la nostra pàgina de facebook o a la web del Club Diario de Mallorca.