Dilluns 24 d’octubre a les 18h es presentà el ’Manifest per la reforma del sistema de finançament’, que han signat seixanta-sis entitats i institucions de les Illes Balears, entre les quals hi ha el Cercle d’Economia, les Fundacions Ateneu Pere Mascaró i Emili Darder, PIMEM, CCOO, UGT, STEI-i, col·legis professionals...

La lectura del Manifest, a la sala d’actes del Parlament de les Illes Balears, ha anat a càrrec de Margalida Jordà, presidenta de EAPN-IB (European Anti-Poverty Network) i de Llorenç Huguet, rector de la Universitat de les Illes Balears (UIB).

La societat civil inicia avui un procés de reivindicació per aconseguir millor sanitat, serveis socials i un futur més digne, el Manifest recorda la relació directa entre l’empobriment de la gent a les Illes i el mal finançament, així com la necessitat d’un nou Règim Fiscal.