Ens complau molt informar-vos que dia 17 de febrer presentarem el llibre Montserrat Roig, memòria viva, a càrrec de l’autora del llibre Aina Torres. Na Lila Thomàs farà la presentació.
T’esperam el divendres 17 de febrer a les 19:00 a la
Llibreria Drac Màgic (c/Jeroni Antich, 1, Palma)

Aina Torres Rexach (Barcelona, 1984) és poeta, escriptora i periodista. Ha publicat el llibre Montserrat Roig. La memòria viva (Sembra Llibres). També ha publicat el poemari Dos hiverns i un incendi (Viena Edicions, 2014) (2a edició, 2015), que ha guanyat el Premi de Poesia Martí Dot. A més a més, ha publicat al llibre Màtria. Noves veus poètiques dels Països Catalans (Germania, 2013) i al llibre col•lectiu Ovidi Montllor. Un temps, una estima, una idea (Lo Diable Gros, 2016). Des de 2015 és jurat del Premi de Poesia Martí Dot. Fa recitals de poesia arreu del país.
És llicenciada en Periodisme (UAB) i estudia Gestió Cultural (UB). Ha treballat com a periodista a Televisió de Catalunya (TV3) als programes Els Matins i El Català de l’Any. També a VilaWeb i al canal VilaWeb Lletres. Ha estat Responsable de Premsa d’Edicions 62 i Tècnica de comunicació del Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC). Ha fet les entrevistes als participants al Festival nacional de poesia per la Institució de les Lletres Catalanes (ILC). Actualment és Tècnica de comunicació de l’Associació de Professionals de la Gestió Cultural (APGCC). Col•labora al digital cultural Núvol.