El proppassat dimecres 2 d’abril es va presentar al Club Diario de Mallorca l’Associació MERCAT SOCIAL ILLES BALEARS.Comptàrem, per aquesta presentació, amb la presència de Jordi Via gerent de la Cooperativa d’Assegurances ARÇ i un dels promotors del Mercat Social a Catalunya i a nivell estatal.
Així mateix Alexandre Duran, un dels promotors de la nova associació a les Illes, va explicar el procés de gestió de la mateixa i els objectius que pretén.

Ara fa un any començaren a reunir-se, convidades per l’Ateneu Pere Mascaró, tot un seguit de persones, representatives d’entitats i xarxes que promouen l’economia social i solidària a les Illes. Uns mesos després connectaren amb un important nucli a Menorca, i conjuntament promoguern la creació d’aquesta Associació que té com a objectiu donar visibilitat a una economia pensada en les persones enlloc d’exclusivament en els beneficis econòmics que afavoreixi el nostre territori i el nostre medi ambient.
Així mateix se pretén crear un mercat de compra i venda de productes i serveis que es proudeixen en el marc d’aquesta economia.
La Junta promotora d’aquesta nova associació està formada per: la Federació de Cooperatives de les Illes Balears, Càritas Menorca, REAS, S’altra senalla, la cooperativa COANEGRA, Entrepobles de Menorca, i l’Ateneu Pere Mascaró.