Divendres 19 de febrer es presentà el Premi de la Fundació que està destinat a incentivar l’activitat universitària de recerca, divulgació i difusió entorn a l’economia social i solidària, l’economia entorn al medi ambient i de proximitat, i la interrelació de les pràctiques econòmiques de mercat social.

A l’acte parlaren el degà de la Facultat d’Economia i Empresa Sr.Andreu Sansó, la vicerectora d’alumnes Sra Margalida Payeras i el president de la Fundació Miquel Rosselló.

Així mateix Alexandre Duran llicenciat en economia i ex-alumne de la UIB, actualment coordinador de Som Energia Mallorca, conseller de Fiare Banca Etica, de s’Altra senalla, i de l’Associació Mercat Social Illes Balears i promotor de la cooperativa Ecotxe, va impartir la conferència: L’emprenedoria social, base per a una nova economia.