Dilluns 9 de març tingué lloc al Club Diario de Mallorca l’interessant debat organitzat conjuntament per la Fundació Emili Darder i la Fundació Ateneu Pere Mascaró Illes Balears projecte de país

La taula rodona moderada per na Margalida Puigserver va comptar amb la participació d’un menorquí, Miquel Àngel Maria escriptor, una eivissenca Fany Tur responsable de la xarxa eivissenca de biblioteques, i un mallorquí Miquel Ensenyat batle d’Esporles.

Cada un d’ells exposà com es viu el sentiment balear a cada illa de les illes, i les propostes per avançar cap a un vertader projecte de país.

A continuació hi hagué un interessant debat amb el públic assistent, la impressió generalitzada fou que aquest és un debat que ha de continuar en el futur.