Diumenge 22 de febrer ha tingut lloc, al mur de la memòria del cementiri de Palma, l’homenatge als republicans Emili Darder, Alexandre Jaume Antoni Mateu i Antoni Ma Ques assassinats pels feixistes el 24 de febrer de 1937.

Enguany ha estat organitzat per la Comissió 24 de febrer de la qual en formen part la fundació Ateneu Pere Mascaró i la fundació Emili Darder conjuntament amb partits polítics, moviments socials i sindicats de la nostra illa.

L’escriptor Llorenç Capellà llegí un emotiu i interessant parlament que serà publicat al proper número de l’Altra mirada. A continuació hi hagué diverses intervencions dels components de la Comissió.

[1]
 [2]

[1a les imatges, el president de l’Ateneu convidant als assistents a l’acte del dimarts 24 de reconeixement als militars demòcrates de la UMD i LLorenç Capellà.

[2COMISSIÓ 24 DE FEBRER:
Assemblea Moviments Socials de Mallorca, Ateneu Pere Mascaró, Comissions Obreres Illes Balears, CGT , Esquerra Republicana, Esquerra Unida,Feministes en Acció, Fundació Emili Darder, Grup Blanquerna, Jubilats per Mallorca, Memòria de Mallorca, MÉS per Mallorca, Obra Cultural Balear, Padrines i Padrins Flautes de Mallorca, PAH Mallorca, Podem Illes Balears, PSIB-PSOE, STEI Intersindical, Taula per Palestina, UCXR, UGT, Unió Jubilats i Pensionistes UGT, USO.