Nombrós públic assistí a la presentació del document Un nou model econòmic sostenible, competitiu, cooperatiu i inclusiu

elaborat per les tres fundacions, el dilluns 9 de maig a l’Arxiu del regne de Mallorca.

"Volem crear un grup amb les nostres fundacions i també amb gent independent per promoure el debat i el consens que es podria anomenar, Col·lectiu Alternatives, amb el compromís de fer feina continuada", ha assenyalat Josep Valero. Per la seva banda Carles Manera, ex-conseller d’Economia ha exposat els 4 principals objectius d’aquesta iniciativa. El primer seria l’anàlisi de la situació econòmica i social, el segon contribuir a posar els fonaments sobre els quals aixecar un model sostenible just, el tercer agrupar les diferents sensibilitats d’esquerres i trobar sinergies i quart rebutjar l’immobilisme del present. "Una idea cabdal és la importància de les administracions públiques en el lideratge d’un canvi de model de creixement, amb els agents socials, els sindicats i les patronals. I és que el mercat tot sol no arreglarà els problemes que tenim".

L’acte fou presentat per Josep Valero de l’Ateneu i Carles Manera de la Fundació Gabriel Alomar

trobareu el document també a la carpeta Documents d’aquest portal web

PDF - 94.9 kio
document_3_fundacions_pdf.pdf