Dijous 7 de febrer el Club Diari de Mallorca quedà petit per atendre tot el públic que va anar a escoltar n’Arcadi Oliveres, professor universitari i President de Justícia i Pau i de la Fundació Internacional de la Pau.

El presentà en Carles Gonyalons de l’espai de Solidaritat internacional d’Iniciativaverds de Mallorca, que aprofità l’ocasió per convidar als assistents a participar activament en aquest espai.

N’Arcadi Oliveres explicà la realitat actual i la necessària cooperació amb els països empobrits , denunciant la manca de voluntat dels governants dels països més rics del planeta en complir allò que les Nacions Unides han acordat en relació a la necessària inversió cap a la solució dels problemes d’aigua, fam i Sida arreu del món.
Després de la seva conferència, es va mantenir un interessant debat amb el públic assistent.