El proppassat cap de setmana tingué lloc al pati de La Misericòrdia la Primera Fira de Mercat Sociald,organitzada per l’Associació Mercat Social Illes Balears, que comptà amb el suport de Colonya, Fundació Guillem Cifre, Diagonal i la col·laboració del Consell de Mallorca.

Entre pluja i sol de primavera uns 36 expositors mostraren la seva feina, i més de tres mil persones pogueren conèixer les iniciatives d’economia social i solidària, d’agricultura ecològica i sostenibilitat ambiental, cooperatives, serveis alternatius de banca, assegurances, telecomunicacions, energia..

La Fundació Ateneu Pere Mascaró hi fou present, ja que ostenta el secretariat de l’Associació que presideix la Unió de Cooperatives.
Volem donar les gràcies a totes les persones voluntàries que feren possible aquesta trobada, i especialment al coordinador de la Fira Jordi López.
Trobareu una valoració d’aquesta experiència al proper número 38 de l’Altra Mirada

A la foto -cedida per mallorcasostenible- una taula rodona de la Fira