El dilluns 12 de novembre a Can Alcover es va presentar el llibre de l’historiador Treballadors, Sindicalistes i Clandestins volum 1 un excel·lent treball que recull al voltant de 40 entrevistes de persones que visqueren el final de la República, la Guerra Civil i el principi de la Dictadura franquista.

Aquest és el segon llibre que es publica conjuntament l’Ateneu Pere Mascaró i l’editorial Documenta Balear.

Presentaren l’acte en primer lloc en Felip Munar, en nom de Documenta, Lila Thomàs i Andreu en representació de l’Ateneu .

A continuació parlà l’erudit Josep Massot i Muntaner, que elogià la tasca feta per en David Ginard . Hem de destacar la satisfacció d’haver pogut comptar amb ell per aquest motiu.

En David Ginard explicà el contingut del seu llibre , la importància de les fonts orals en la historiografia, i el seu agraïment a la col·laboració de totes les persones entrevistades, moltes d’elles ja desaparegudes.