Aquí teniu el
Programa:

09’00h. Inauguració de l’escola per Bel Busquets Co-portaveu de MÉS
9,20h. Presentació del programa. Miquel Rosselló del Consell de les Fundacions
09,30h. Models de transició. Joan Subirats. Professor de la Universitat de Barcelona.
10,30h. Continguts econòmics, socials i mediambientals bàsics per a un nou model.
Ponent: Ferran Navinés. Economista i membre del Col·lectiu Alternatives

11’30h. Descans

11,45h. Com iniciar la transició cap a un nou model? Què prioritzar a cada administració pública? Com articular la participació ciutadana?

Treball en tallers per debatre propostes i avaluar experiències concretes.

Taller: Prioritats econòmiques. /Turisme / Sector agrari i sobirania alimentària./R+D+i/Indústria i comerç./ Desenvolupament local/Economia Social i solidària.

Taller: Prioritats socials/ /Pobresa 0/Atenció a la Dependència.
Serveis Socials universals/ Violència 0 /Paper Tercer Sector.

Taller: Prioritats mediambientals /Ordenació territorial i espais protegits. Energia /Mobilitats /Aigua/ Recursos.

Taller. Reforma de les administracions públiques i polítiques de participació. Les administracions deliberatives/ Pressupostos participatius
Nou finançament per a un nou model de desenvolupament.

14,00h. Dinar

15’30h. Posada en comú dels debats dels diferents tallers.

17’00h. Objectius de la legislatura per avançar cap el canvi de model.
Ponent: Biel Barceló Vicepresident del Govern i Conseller d’innovació i turisme.
17’45h. Cloenda David Abril. Co - portaveu de MÉS

Organitza:

Dissabte 24 de setembre de 2016 a l’ Estudi General Lul·lià carrer de Sant Roc 4 Palma

Us podeu inscriure a :
formacio@mespermallorca.cat o lesfundacionsediapm@gmail.com