El dimecres 8 de juliol volem celebrar la cloenda del curs que coincideix amb els primers cincs anys de funcionament de l’Ateneu. Ho farem a Can Alcover a partir de les 20’00h, amb un refrigeri adequat a l’horari i amb una assemblea oberta on ens agradaria que els que viviu a Mallorca, ens poguéssiu acompanyar.

Pensam que en la nova etapa de canvis polítics, el paper estratègic de l’Ateneu, com a marc de debat d’idees i de construcció de propostes alternatives, es veurà reforçat. És un bon moment per repassar tot el que hem fet fins ara. I agafar-ho com a base per a la nova embranzida, en la qual haurem d’encarar els nous reptes que tindrem per endavant.

Us adjuntam un document de treball perquè pogueu fer-hi aportacions o suggeriments abans del dia 8 de juliol. També recollirem les que personalment ens faceu de paraula el mateix dia. Lògicament ens aniria millor poder presentar el dia 8, un document el més ben treballat possible, i per això us convidam a fer-hi les aportacions per escrit, ja que faciliten l’elaboració col·lectiva.

Moltes gràcies pel suport i el seguiment que donau a les tasques de l’Ateneu. També us animam a què el dimecres 8 de juliol convideu a qualque amic o amiga, que tingui interès en conèixer el que fem, o que tingui il·lusió en compartir la feina amb nosaltres.
Ens sentim molts contents dels resultats obtinguts amb aquell camí que iniciàrem fa cinc anys.
Ara cal millorar-los i estar a l’altura de les exigències dels nous temps!
Us esperam amb les vostres propostes i la vostra presència.

De nou, moltes gràcies
Miquel Rosselló, President de l’Ateneu Pere Mascaró