El proppassat divendres 16 de setembre es presentà la publicació Aurora Picornell de la història al símbol del doctor en història David Ginard i Féron. Editat conjuntament Documenta i les Fundacions Emili Darder i Ateneu Pere Mascaró.

El President de l’Ateneu Miquel Rosselló i l’autor David Ginard explicaren el treball de recerca fet per aquest, així com la importància de la recuperació de la figura de n’Aurora Picornell, símbol indiscutit pel feminisme de les nostres Illes i per les forces d’esquerres i les demòcrates.

Properament es farà una presentació a Palma, dins el mes d’octubre, i a partir del gener del 2017, coincidint amb el 80è aniversari del seu assassinat, s’organitzaran presentacions a diferents pobles en col·laboració de les dues fundacions amb entitats culturals.

Els interessats en adquirir-lo poden dirigir-se a Ateneu Pere Mascaró carrer del General Riera 3 2n A -de 9 a 14h, o per mail ateneu.peremascaro@gmail.com