Els propers 28 i 29 de setembre es celebrarà als Jardins de la Misericòrdia (Palma) la IV Fira del Mercat Social de les Illes.
La Fira, de la qual les fundacions Darder-Mascaró som entitat promotora, té com a objectiu visibilitzar alternatives d’economia social i solidària i finances ètiques compromeses amb les persones i el seu entorn enfront del model de producció i consum capitalista.
Aquí teniu el programa previst:

Divendres, 28 de setembre

16h Obertura de portes.
17h Presentació del procés de creació del "Protocol davant situacions d’assetjament" i de la comissió "Pels bons tractes", Associació Entrepobles.
17:30h Conversa oberta sobre Habitatge cooperatiu en cessió d’ús amb Sostre Cívic, IBAVI, Ka Nostra i Es Porxos, organitzada per REAS.
18:30h Taller organitzat per Ona Mediterrània
19h Conferència Fiare Banca Ètica: del somni a la realitat d’una banca ètica, ciutadana i cooperativa d’àmbit europeu per Peru Sacia, organitzada pel GIT Fiare Illes Balears.

Dissabte, 29 de setembre

10h Obertura de portes.
10:30h Presentació del projecte Vincles, per AMDIP Esment
10:30h Demostració del sistema de cotxe elèctric compartit, organitzada per eCotxe (punt de trobada a la fira, demostració a l’aparcament de Via Roma)
11h Performance de Clown de las Kapritxosas (País Basc), organitxada per REAS Balears
11h Taller de construcció de cases niu, organitzat pel GOB
12h Visita institucional a la fira
12h Taller de construcció de capses - llibre, organitzat per la Fundació Deixalles
13h Conversa oberta sobre Supermercats cooperatius i ecològics amb Som Alimentació (País Valencià), APAEMA i S’Altra Senalla, organitzada per Fundacions Darder - Mascaró.
14:30h Temps per dinar (reserves mercatsocial@baumacoop.net)
16:30h Taller de ràdio organitzat per Ràdio Tortuga i la Fundació Deixalles
17h Taller familiar d’escacs en viu (construcció de peces i partida), organitzat per l’Associació de monitors/es d’escacs de les Illes Balears
17h Presentació del projecte de llei sobre micro-cooperatives de treball per la Unió de cooperatives de treball de les Illes Balears