Les entitats socials APAEMA (Associació de Productors d’Agricultura Ecològica de Mallorca), S’Altra Senalla (entitat de comerç just) i les fundacions Darder-Mascaró hem organitzat per a aquest dijous, 22 de setembre, a les 20 h, la projecció del documental Food Coop, del director Tom Boothe, que ens acosta a l’experiència del supermercat cooperatiu més antic dels Estats Units.

La intenció de les entitats impulsores de l’acte és obrir el debat social sobre la possibilitat d’impulsar un supermercat ecològic i cooperatiu a Mallorca, que encaixi amb un model d’economia social, solidària i sostenible, i un model de consum responsable que contribueixi a una societat millor.

L’activitat s’emmarca en els actes previs a la celebració de la IV Fira del Mercat Social a Mallorca, a finals de setembre (28 i 29), on també s’hi celebrarà una conversa oberta amb els companys de la iniciativa ‘Som Alimentació’, del País Valencià.

La projecció i debat, que es celebraran al Cine Ciutat, ha estat possible gràcies al sistema de #crowdticketing a través de la plataforma Screen.ly, que permet la projecció de pel·lícules a partir de la reserva col·lectiva a partir d’un mínim de 60 persones. Aquesta reserva de tickets ha estat amplament coberta, però hi haurà entrades a la venda una hora abans de la projecció del documental, a la taquilla del Cine Ciutat.

Reserva d’entrades via Sreen.ly: