La nostra revista, L’Altra Mirada, editada d’ençà de 2011 primer per l’Ateneu Pere Mascaró i després per les fundacions Darder-Mascaró, ha arribat al seu núm. 100. Tot un èxit per a una publicació sense ànim de lucre que a més dedica els seus continguts al pensament i la cultura des d’una mirada crítica.

El consell de redacció de la revista ho va celebrar ahir amb una presentació del núm. 100 que s’ha editat en paper, a un acte cultural celebrat al teatre de CCOO, a Palma.

A l’acte hi varen intervenir Lila Thomàs, Miquel Rosselló i David Abril, que varen agrarir a les desenes de col·laboradors i col·laboradores i als lectors i lectores de l’Altra Mirada que hagin fet aquest projecte possible.

L’acte va concloure amb l’actuació poètico-musical de Marga Rotger i Clara Fontanet, que combinaren música i versos de poeteses mallorquines, un espectacle amb nom de dona.

Es pot descarregar el núm. 100 de l’Altra Mirada en pdf a www.laltramirada.cat. Si voleu un exemplar en paper l’heu de demanar a info@fundacionsdardermascaro.cat.