En el marc de l’Any Llompart, i en la setmana en què es compleixen 41 anys de la gran Diada per l’Autonomia celebrada a Palma en la transició del franquisme a la democràcia, des de les Fundacions Darder-Mascaró volem abordar la figura d’un dels intel·lectuals clau des d’una de les perspectives potser menys coneguda, però no per això menys important: el vessant polític.

I és que Josep Maria Llompart, apart de poeta, traductor i activista cultural, fou una persona compromesa en una etapa fonamental de la nostra història recent.

A l’acte comptarem amb la coordinadora de l’Any Llompart 2018, Pilar Arnau, així com amb Miquel Rosselló, president de les fundacions; Marita Camacho, alumna d’Encarna Viñas (la companya de Llompart) i docent jubilada; així com de Mateu Morro, ex-secretari general del PSM.

L’event es celebrarà el proper dimarts, 30 d’octubre, a l’Arxiu del Regne de Mallorca (carrer Ramon Llull, Palma).