Les fundacions Darder-Mascaró hem organitzat per als propers 19 i 20 d’octubre unes jornades de debat i formació sobre feminismes. Vos hi podeu inscriure aquí: https://goo.gl/forms/ZSOTGKtE96A0S3QX2.

L’objectiu d’aquestes jornades és compartir entre dones i activistes feministes debat i experiències al voltant de conceptes ideològics però a la vegada carregats d’experiència vivencial com són els de sobiranies i solidaritats. Perquè els objectius del feminisme els aconseguirem en la mesura en què siguem sobiranes en cada un dels espais de la vida pública i privada, però també si la solidaritat i la sororitat forma part de les nostres estratègies.

Aquí teniu el programa de les jornades, que també us podeu descarregar en pdf i compartir:

Divendres 19

18:30 hores. Presentació de les jornades, a càrrec de Francesca Mas.

18:45 hores. Taula rodona. Com es viu el fet de ser dona i com es veu el feminisme quan ets una dona migrant o racialitzada?
Yousra Barnichou, fundació Ibn Battuta
Marusia López Cruz, defensora lationamericana dels drets humans i de les dones
Carmen Buelohá Borengue, gestora cultural
Modera: Neus Suñer, periodista

20:15 Monòleg feminista, a càrrec de Nanda Hernández, monologuista i activista 2.0

Dissabte 20

10 hores. Conferència: Des-privatitzar la democràcia des dels feminismes. A càrrec de Jule Goikoetxea Mentxaka, filòsofa política (via skype).
Presenta i modera el col·loqui posterior: Xisca Mir, fundacions Darder-Mascaró

11:30 hores. Pausa-cafè

12:00 hores. Conferència. Feminisme i sobirania: espais de poder i representacions. A càrrec de Sonia Ruiz, doctora en ciències polítiques.
Presenta i modera: Neus Tur, politòloga

Cloenda: Rosa Cursach, directora de l’IB-Dona.

PDF - 69.1 kio
feminismes_sobiranies_solidaritats.pdf