Ja ha sortit el núm. 78 de l’Altra Mirada, que podeu descarregar bé sencera en pdf o article per article a la web de la revista: http://laltramirada.cat/articles/?issue=laltra-mirada-78-desembre.

Entre els articles del darrer núm. d’aquest any 2018 que es tanca amb olor a naftalina trobareu l’editorial, que valora els resultats de les eleccions andaluses, el manifest de les fundacions amb motiu dels 40 anys de la Constitució del 78 fet una crida als partits d’esquerres i sobiranistes d’arreu a unir-nos en defensa de la democràcia i la llibertat.

També hi trobareu articles d’Antoni Vicens (Aliança de les illes de la Mediterrània), Bel Busquets (impost de turisme sostenible i canvi de model), Rafel Borràs (renda bàsica), Angelina Pérez i Joan Servera (des de la trinxera municipal de Lloseta) i un llarg etcètera, a més d’una interessant entrevista al president de les fundacions, Miquel Rosselló.

Esperem que gaudiu de la lectura!