Els propers 28 i 29 de desembre, en les jornades prèvies a la Didada de Mallorca del 31D, les fundacions Darder-Mascaró serem les amfitriones del IV Fòrum estatal de fundacions de les esquerres sobiranistes.

En aquesta ocasió intel·lectuals de referència, membres de les fundacions i activistes debatrem sobre el paper dels sobiranismes davant la crisi del Règim del 78 i en especial sobre la defensa de la democràcia front a l’ascens de l’extrema dreta i els autoritarismes en en context espanyol, europeu i mundial.

A la trobada també es decidiran futures accions amb l’objectiu de coordinar esforços en la construcció d’alternatives globals que permetin avançar en termes de justícia social i emancipacipació dels pobles.

Les jornades es celebraran el divendres 28 horabaixa i el dissabte 29 matí a Ca n’Oleo, a Palma.