I Escola de polítiques locals

Des de les fundacions Darder-Mascaró organitzam a partir del proper 1 de febrer i fins al mes de juny la I Escola de polítiques locals.

Adreçada a regidors i regidores, especialment de l’àrea metropolitana de Palma, i a activistes del món municipalista, aquesta trobada formativa vol servir per donar a conèixer les alternatives de política pública en l’àmbit local, així com els instruments per fer-la possible, tot aprofitant les experiències existents.

Els Ajuntaments, sovint invisibilitzats, són el primer esglaó de la democràcia i gestionen molts serveis que orientats en un sentit o en un altre, poden contribuir a la transformació social.

Properament es celebraran altres edicions de l’Escola a altres comarques de l’illa. Si estau interessats/des en participar en aquesta, podeu inscriure-vos al correu: info@fundacionsdardermascaro.cat.

PDF - 433.9 kio
i_escola_de_politiques_locals-3.pdf