Deu col·lectius socials s’uneixen per impulsar una Unió Europea més inclusiva i participativa

La recent creació de la plataforma "Europa per Tothom" ha generat un gran interès entre la ciutadania i els col·lectius socials de Mallorca. Aquesta iniciativa, presentada ahir per deu organitzacions de la societat civil, té com a objectiu fomentar una Unió Europea més democràtica i participativa, en especial amb la mirada posada a les eleccions del pròxim 9 de juny.

Segons els portaveus de la plataforma, "Europa per Tothom" neix de la necessitat de donar veu a la ciutadania en les decisions europees i garantir que els drets i les necessitats de tots els europeus siguin tinguts en compte. Durant la presentació, es va destacar la importància de treballar per una Europa on la diversitat, la inclusió i la transparència siguin pilars fonamentals.

Els deu col·lectius implicats en aquesta iniciativa representen una àmplia varietat de sectors socials, des de grups de drets humans fins a associacions juvenils, passant per organitzacions mediambientals i culturals. Tots ells comparteixen la convicció que és necessari un canvi en la manera com es governa la Unió Europea, i que aquest canvi només es pot aconseguir amb la implicació activa de la ciutadania.

L’acte de presentació va comptar amb la participació de nombrosos ciutadans interessats a formar part del moviment. "És el moment de prendre partit i assegurar-nos que la nostra veu sigui escoltada a Brussel·les", va declarar un dels assistents. La plataforma ha posat en marxa una campanya de recollida de signatures i està organitzant diverses activitats i esdeveniments per mobilitzar la població de cara a les eleccions europees.

Si vols unir-te a aquesta iniciativa i col·laborar en la construcció d’una Europa més justa i democràtica, pots apuntar-te a través del següent enllaç: Participa a Europa per Tothom 🌍.

Amb aquesta nova plataforma, els col·lectius socials de Mallorca demostren una vegada més el seu compromís amb la construcció d’una societat més equitativa i amb el futur del nostre continent. La participació de tots és clau per aconseguir una Unió Europea que realment representi els interessos i les aspiracions dels seus ciutadans.