Aquesta crisi és un bon moment per compartir reflexions sobre la dimensió política del que està passant, i exercitar el pensament crític.

Des de les fundacions Darder-Mascaró hem ajornat com no podia ser d’altra manera les activitats presencials, però seguim amb ganes de debatre amb vosaltres, i per això plantejam aquests Debats de Confinament, a través del nostre canal de twitter i les intervencions de les persones que hem anat entrevistant a IllaGlobal.com.

Es tracta que accediu al canal de youtube d’IllaGlobal, i mireu la nostra agenda per veure quin dia debatrem sobre els conceptes i idees que els nostres ponents posen sobre la taula.

El proper serà el dijous 9 d’abril, a partir de les 19h, al canal de twitter de les Fundacions, @DarderMascaro.