Dijous 5 de juliol tancàrem el curs 2017-2018 de les Fundacions Darder Mascaró, a Can Alcover a les 19.30.
Comptàrem amb la presència de la Vicepresidenta del Govern Bel Busquets, la Consellera d’Afers Socials Fina Santiago i la Consellera de Cultura Fani Tur. Així com amb el President del Consell de Mallorca Miquel Ensenyat i el Regidor de Cultura de Palma LLorenç Carrió. A més de les persones col.laboradores de diversos espais de treball i amigues de les Fundacions

En Miquel Rosselló en nom del Consell de les Fundacions agraí l’assistència, excusà l’absència d’en Joan Colom, i presentà na Lila Thomàs que explicà breument el contingut de la Memòria d’Activitats realitzades i el Programa previst pel curs que ve.

Memoria2017-18
Pla2018-19

A continuació en Joan Pau Jordà en nom de l’espai de Sobirania de les Fundacions presentà el document Un esborrany de País fruit de dues Jornades de reflexió i del treball de síntesi del debat obert fa prop d’un any i mig.

Manifest Sobiranista Un Esborrany de Pais

Després de la seva intervenció s’obri un col.loqui amb els assistents i acabà l’acte amb una picada, desitjant-nos un bon estiu a totes!

Podeu descarregar-vos els pdf dels documents presentats.