Dimecres 25 de setembre tingué lloc al Club Diario de Mallorca, l’interessant debat sobre les Alternatives energètiques a les Illes Balears dins el cicle organitzat conjuntament amb la Fundació Emili Darder i l’Ateneu, Alternatives a les Illes
L’acte fou presentat i moderat per Pere Sampol, Director de la Fundació Emili Darder.

Comptàrem amb la presència de Jorge Morales de Labra, director general de GeoAtlanter i membre de la Plataforma per a un Nou Model Energètic. Ens parlà de les encletxes legals per a la implantació d’energies renovables a Balears, anarlitzant exhaustivament la reforma del marc legal que ha duit a terme el Govern del PP.

Jordi Quer d’Intienergia narrà les dificultats que estan passant les empreses del sector amb la nova normativa que redueix dràsticament els ajuts oficials.

Sanjeev Bhardwaj, representant de Som Energia explicà el creixement d’aquesta cooperativa de consum i producció a les nostres Illes, des de la seva implantació.

Damià Gomila de Cooperativa Biomassa Tramuntana d’Esporlesens il·lustrà sobre la seva experiència cooperativista i el paper de la biomassa en un canvi de model energètic.
Tancà l’acte un interessant debat sobre la realitat de les energies renovables a les nostres Illes.