1968: L’ANY DE LES REVOLTES

Amb l’Ajuntament de Palma commemorarem el 50è aniversari de les revoltes de Maig del 68 (a França, Irlanda i Mèxic, entre d’altres) i com varen influir a la nostra realitat més propera i en la història, la cultura i els moviments locals. Ho farem amb un cicle de cinema, conferències i debats que (...)

JA PODEU LLEGIR L’ALTRA MIRADA NÚM. 76!

Ja està disponible i al vostre abast el núm. 76 de l’Altra Mirada, amb una gran quantitat i qualitat d’articles sobre l’actualitat política local i global, des d’una perspectiva crítica. Podeu descarregar-vos la revista completa en pdf o article per article (...)

JORNADES FEMINISMES, SOBIRANIES, SOLIDARITATS

Les fundacions Darder-Mascaró hem organitzat per als propers 19 i 20 d’octubre unes jornades de debat i formació sobre feminismes. Vos hi podeu inscriure aquí: https://goo.gl/forms/ZSOTGKtE96A0S3QX2. L’objectiu d’aquestes jornades és compartir entre dones i activistes feministes debat i (...)

ACTE ’A BALEARS ACOLLIM’

El passat 26 de setembre del 2017 fou la data límit perquè Espanya acollís la quota de 17,337 refugiats (només n’ha acollit un 14%). Aquests dies és commemora un any d’aquesta vergonya. Perquè aquesta data no caigui en l’oblit, la "Plataforma Balears Vol Acollir" (de la qual formam part les Fundacions (...)

ÉS POSSIBLE UN SUPERMERCAT COOPERATIU A MALLORCA?

Després de l’èxit de la projecció de ’Food Coop’ al Cine Ciutat, aquest dissabte dia 29 de setembre, en el marc de la IV Fira de Mercat Social, celebrarem un debat amb Manuel Sabaté, un dels reponsables de Som Alimentació, l’experiència valenciana de supermercat cooperatiu. L’activitat serà presentada (...)

A UN ANY DE L’1 D’OCTUBRE

El proper divendres, 5 d’octubre, a les 19hores, i coincidint amb la setmana de l’aniversari de l’1 d’Octubre i la violenta repressió del dret a decidir per part dels poders de l’Estat, des de les fundacions Darder-Mascaró hem organitzat un col·loqui amb la portaveu parlamentària dels Comuns a (...)

S’ACOSTA LA IV FIRA DEL MERCAT SOCIAL

Els propers 28 i 29 de setembre es celebrarà als Jardins de la Misericòrdia (Palma) la IV Fira del Mercat Social de les Illes. La Fira, de la qual les fundacions Darder-Mascaró som entitat promotora, té com a objectiu visibilitzar alternatives d’economia social i solidària i finances ètiques (...)

RENDA BÀSICA: S’INICIA EL CICLE DE DEBATS A PALMA

El passat dilluns 17 de setembre, es presentà al Centre Flassaders de Palma, el cicle de xerrades que el Grup Renda Bàsica Illes Balears, organitza al voltant de la vigència, oportunitat i viabilitat d’una Renda Bàsica Universal i Incondicional. El cicle compta amb el suport de l’Ajuntament de Palma (...)

PROJECCIÓ DE FOOD COOP AQUEST DIJOUS 20

Les entitats socials APAEMA (Associació de Productors d’Agricultura Ecològica de Mallorca), S’Altra Senalla (entitat de comerç just) i les fundacions Darder-Mascaró hem organitzat per a aquest dijous, 22 de setembre, a les 20 h, la projecció del documental Food Coop, del director Tom Boothe, que ens (...)

ÈXIT DE LA PRESENTACIÓ DEL LLIBRE D’ANTONI PONS

Ahir dilluns es va presentar a l’Arxiu del Regne de Mallorca el llibre de memòries del nostre company de les fundacions i activista social, Antoni Pons Cañellas. L’editor del llibre, Lleonard Muntaner, va destacar la importància de les biografies personals, per tal de no deixar a l’oblit les (...)

Altres pàgines web

Viva Zapata! (1952) Trailer - YouTube

Aquí teniu una petita mostra d’una obra mestra, és un plaer escoltar la veu original del Sr. Brando. Que vagi de gust.