JA TENIU A L’ABAST EL NÚM. 75 DE L’ALTRA MIRADA

Ja teniu a l’abast el núm. 75 de la revista L’Altra Mirada. En aquest núm. ens preparam per encarar un nou curs polític amb moltes reflexions i continguts relacionats amb l’economia social i solidària, preparant la nova edició de la IV Fira del Mercat Social. Podeu descarregar-vos la revista sencera (...)

ESCOLA TARDOR: SOBIRANIES, TRANSFORMACIONS, RUPTURES

El proper 22 de setembre celebrarem l’escola de tardor de les fundacions de 2018. Es tracta d’una ocasió important per fer balanç de les fites aconseguides pels governs progressistes a tots els nivells, a l’inici d’un curs polític que és el darrer abans de les eleccions europees, autonòmiques, insulars (...)

Ja ha sortit el número 74! i BONES VACANCES!!

Ja ha sortit el número 74 de www. l’altramirada.cat, i com cada any, ens n’anem de vacances... hi ha molt per llegir en aquest número del juliol, trobareu articles den Biel Barceló, Celestí Alomar, Joan Matamalas, Miquel Rosselló, David Abril, Antoni Pons, Joan Pau Jordà, Pep Valero, Francisca (...)

FER DEMOCRÀCIA ECONÒMICA DES DELS MUNICIPIS

El passat dijous 7 de juny es va celebrar al Centre Bit d’Inca la jornada de formació «Sindicalisme i municipi»,coorganitzada per les fundacions Darder-Mascaró i el sindicat Comissions Obreres (CCOO), i adreçada a delegades i delegats sindicals per tal de debatre la necessitat que el sindicalisme (...)

L’altra Mirada 73 - Juny 2018

Ja està publicat el número 73 de #LAltraMirada! =) Amb articles d’ Arnaldo Otegi Mondragon, Francisca Mas, Biel Payeras Torrandell, Joan López Casasnovas, Ferran Navinés, Miquel Àngel Llauger Rosselló, David Abril, Marina Garcés, Joan Pau (...)

Altres pàgines web

Viva Zapata! (1952) Trailer - YouTube

Aquí teniu una petita mostra d’una obra mestra, és un plaer escoltar la veu original del Sr. Brando. Que vagi de gust.