EINES PER A UNA ESTRATÈGIA CAP A LA SOSTENIBILITAT

El proper dijous 21 de febrer es presentarà a Palma el darrer document de treball del Col·lectiu Alternatives, que ha estat elaborat durant el darrera any de forma col·laborativa. El document, en format llibre, recull una proposta integral d’indicadors de sostenibilitat (PSIS) amb tres grans (...)

JA PODEU LLEGIR EL NÚM. 79 DE L’ALTRA MIRADA

Ja podeu accedir al núm. del gener de L’Altra Mirada, que en aquesta ocasió té format de monogràfic de balanç de les experiències de govern progressistes a les nostres Illes, als diferents nivells. També recull opinions valoratives de moviments socials sobre les polítiques sectorials. Podeu (...)

CONFERÈNCIA I INAUGURACIÓ EXPOSICIÓ AURORA PICORNELL

En el marc dels actes d’homenatge a l’activista republicana Aurora Picornell, el proper dimecres 9 de genera a les 19h s’inaugurarà l’exposició "Aurora Picornell 1912.1937). Història i memòria", de la mà de la UIB, l’Oficina de Cooperació de la UIB, l’IBDona i les fundacions Darder-Mascaró. La (...)

IV FÒRUM ESTATAL DE FUNDACIONS D’ESQUERRES SOBIRANISTES

Els propers 28 i 29 de desembre, en les jornades prèvies a la Didada de Mallorca del 31D, les fundacions Darder-Mascaró serem les amfitriones del IV Fòrum estatal de fundacions de les esquerres sobiranistes. En aquesta ocasió intel·lectuals de referència, membres de les fundacions i activistes (...)

JA PODEU LLEGIR L’ALTRA MIRADA NÚM. 78

Ja ha sortit el núm. 78 de l’Altra Mirada, que podeu descarregar bé sencera en pdf o article per article a la web de la revista: http://laltramirada.cat/articles/?issue=laltra-mirada-78-desembre. Entre els articles del darrer núm. d’aquest any 2018 que es tanca amb olor a naftalina trobareu (...)

Altres pàgines web

Viva Zapata! (1952) Trailer - YouTube

Aquí teniu una petita mostra d’una obra mestra, és un plaer escoltar la veu original del Sr. Brando. Que vagi de gust.