L’ALTRA MIRADA NÚM. 96 A L’ABAST!

Ja teniu disponible el darrer núm. de la nostra revista, L’Altra Mirada, amb articles de Maddalen Iriarte, Rubén Cela, Joan de Pedro, Antoni Trobat, Miquel Gelabert, Ana Landero, Francisca Mas, Guillem Balboa, Teresa Bestard i molts més! Podeu accedir a la revista o descarregar-la en pdf a la (...)

JA HA SORTIT L’ALTRA MIRADA NÚM. 95

En el darrer núm. de la nostra revista L’Altra Mirada (el 95!) trobareu articles del conseller Miquel Mir, Miquel Ensenyat, Maria Margalida Ramis del GOB, José Luís García de CCOO, el Mercat Social, Pau de Vílchez del Laboratori de Canvi climàtic de la UIB, l’economista Ferran Navinès, de Celestí (...)

Conferència d’Ana Pontón

El pròxim dijous 28 de maig es durà a terme en streaming la quarta conferència del cicle Diàlegs des de la Perifèria, després d’haver comptat amb Joan Manel Tresserras, Xavier Domènech i Oskar Matute. Aquesta vegada miram cap a Galícia, amb la presència virtual de la portaveu del BNG i candidata a (...)

Jateniu a l’abast el núm. 94 de l’Altra Mirada

Ja està disponible el darrer núm. de L’Altra Mirada. El núm. 94 és el segon que hem fet des del confinament, però ja començam a veure la llum al final del túnel. Amb articles de Biel Barceló, Celestí Alomar, Maria Garcies, Joana Aina Campomar, Toni Bennàssar, Macià Calafat, Pep Valero i Biel Pérez (...)

Conferència d’Oskar Matute

El fundador d’Alternatiba i diputat d’EH-Bildu al Congrés espanyol, Oskar Matute, serà amb nosaltres el proper dijous, 7 de maig, a partir de les 18h, a través del canal de youtube d’IllaGlobal.com, des d’on oferirà una conferència. Des de les fundacions hem reprès part de l’activitat de debat i (...)

#DebatsDeConfinament

Aquesta crisi és un bon moment per compartir reflexions sobre la dimensió política del que està passant, i exercitar el pensament crític. Des de les fundacions Darder-Mascaró hem ajornat com no podia ser d’altra manera les activitats presencials, però seguim amb ganes de debatre amb vosaltres, i per (...)

JA HA SORTIT EL NÚM. 93 DE L’ALTRA MIRADA

Ja teniu a l’abast el darrer núm. de L’altra Mirada, el 93, que hem hagut d’elaborar des del confinament. Amb articles de reflexió sobre l’impacte social del COVID-19 però molts més temes! Podeu descarregar directament la revista en pdf aquí, o accedint al web de L’Altra (...)

JA PODEU LLEGIR L’ALTRA MIRADA NÚM. 92

Ja és al carrer (i a les xarxes) el darrer núm. de l’Altra Mirada, la revista editada per les fundacions Darder-Mascaró. En aquest núm. 92 trobareu des d’una entrevista en exclussiva amb el Bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull, a interessantíssims articles de Josep Maria Rigo sobre l’ampliació de (...)

Altres pàgines web

Viva Zapata! (1952) Trailer - YouTube

Aquí teniu una petita mostra d’una obra mestra, és un plaer escoltar la veu original del Sr. Brando. Que vagi de gust.