Presentació del llibre "Les revolucions de 1917" a Palma

Aquesta setmana, les fundacions Darder-Mascaró i l’editorial Lleonard Muntaner presenten a Palma el llibre «Les revolucions de 1917. Europa, Espanya, Illes Balears», que tracta els esdeveniments russos encetats el febrer de 1917 i culminats amb la revolució d’octubre del mateix any. Uns fets que com (...)

Economia social i finances ètiques a INCA

El proper dimarts, 3 de desembre, a partir de les 18:30 hores, des de les fundacions Darder-Mascaró, de la mà del Mercat Social i amb els suport de Caixa Colonya i de l’Ajuntament d’Inca, organitzam una jornada de debat per donar a conèixer l’economia social i les finances ètiques, així com per fer (...)

JA PODEU LLEGIR L’ALTRA MIRAD NÚM. 88

Ja teniu a l’abast el darrer núm. de la revista L’Altra Mirada, editada per les fundacions, que vos podeu descarregar a www.laltramirada.cat. En aquest núm. trobareu articles de l’eurodiputada Diana Riba, de Guillem Balboa, Antoni Llabrés, Lourdes Martín, Macià Calafat, David Abril, Jaume Garau, (...)

ENTITATS RECLAMEN COMPROMÍS PEL FINANÇAMENT DAVANT EL 10N

Entitats representatives de la societat civil illenca han presentat avui matí en roda de premsa el manifest «Uneix-te per un bon finançament davant les eleccions del 10N», adreçat a totes les forces polítiques que concorren a les eleccions generals del proper diumenge. Les entitats conclouen que dos (...)

PLATAFORMA NO ALS TCI: XERRADA INFORMATIVA

Avui divendres 11 d’octubre comença la Setmana d’Acció contra la Impunitat Corporativa, impulsada per a la "Campanya Drets per a les persones, normes per a les multinacionals". La setmana d’Acció arrancarà amb el llançament de la web Premis "Escobilla de Oro", on es podrà votar a multinacionals amb (...)

Propostes de les entitats socials per un nou model de Ciutat

Aquesta setmana ha tengut lloc la primera sessió del nou Consell Municipal de Model de Ciutat, un òrgan de participació creat per l’Ajuntament de Palma la passada legislatura, de caràcter consultiu, d’assessorament i debat per definir el pla estratègic global per a Palma. A la sessió, presidida per (...)

Curs sobre educació financera, economia social i finances ètiques

Cal introduir l’economia social i les finances ètiques en l’acció social i educativa? Des de les fundacions Darder-Mascaró tenim clar que sí, i per això en el marc de la 5a Fira del Mercat Social i la Setmana de les Economies Transformadores que impulsam des de l’associació del Mercat Social, hem (...)

PREPARAM LA 5ª FIRA DEL MERCAT SOCIAL

El proper setembre, de la mà de l’Associació Mercat Social, de la qual formem part les fundacions Darder-Mascaró, arriba la 5ª Fira del Mercat Social, enguany acompanyada de la Setmana de les Economies Transformadores. Aquí teniu el dossier dels actes que s’estan organitzant! 1. L’associació Mercat (...)

FI DE CURS DE LES FUNDACIONS

El passat 12 de juliol vàrem tancar el curs 2018 – 2019 de les Fundacions i com cada any, a més de presentar la memòria del curs i el pla d’activitat pel proper, fem qualque conferència, debat o acte dels habituals entre nosaltres. Aquest any ho vàrem fer amb un conferenciant de luxe, el professor (...)

Altres pàgines web

Viva Zapata! (1952) Trailer - YouTube

Aquí teniu una petita mostra d’una obra mestra, és un plaer escoltar la veu original del Sr. Brando. Que vagi de gust.