FI DE CURS DE LES FUNDACIONS

El passat 12 de juliol vàrem tancar el curs 2018 – 2019 de les Fundacions i com cada any, a més de presentar la memòria del curs i el pla d’activitat pel proper, fem qualque conferència, debat o acte dels habituals entre nosaltres. Aquest any ho vàrem fer amb un conferenciant de luxe, el professor (...)

I Fòrum Mallorca i els seus Suds

Les fundacions Darder-Mascaró impulsam el I Fòrum Mallorca i els seus Suds, juntament amb el Centre d’Estudis Socials (CES) de Coimbra, liderat per Boaventura de Sousa Santos, i l’Oficina de Cooperació de la UIB, que es celebrarà a Palma els propers dies 10 al 12 de juliol, a l’edifici de Sa Riera. (...)

Diada per la llengua, la cultura i els Drets Civils

Un any més, l’Obra Cultural Balear convoca una jornada de festa i reivindicació, en defensa de la llengua, la cultura i els Drets Civils. Baix el lema ’’Som aquí per la Llengua, la Cultura i els Drets Civils’, s’ha convocat totes les persones que estimen la llengua, l’autogovern i les llibertats, (...)

Jornada Mallorca NO Als TCI

El proper dissabte, 4 de maig, celebram a Palma la jornada de la Plataforma Mallorca NO als TCI (abans NO al TTIP), on presentarem les campanyes que duem a terme a Mallorca i Menorca per tal de lluitar contra uns acords de comerç internacional i desregulació que amenacen les persones, la (...)

MARXA EN DEFENSA DEL DRET A LA MEMÒRIA

La Plataforma per la Democràcia, de la qual les fundacions Darder-Mascaró en som entitat adherida, torna a mobilitzar-se, aquesta vegada per defensar un altre dels drets amenaçats pels feixismes que vénen: el dret a la memòria. Sembla mentida que en ple segle XXI la recuperació de la memòria (...)

CONFERÈNCIA A PALMA SOBRE ECONOMIA SOCIAL

El passat 25 de març el director de la Càtedra d’Economia Social-Tenocampus de la Universitat Pompeu Fabra, Eloi Serrano, va impartir a Palma una conferència sobre la situació i perspectives de l’economia social, organitzada per les fundacions Darder-Mascaró. Doctor en història econòmica i expert en (...)

TROBADA PER UN BON FINANÇAMENT

El proper dijous 14 de març la plataforma en defensa d’un Bon Finançament per a les Illes Balears ha convocat una trobada oberta per avaluar la tasca feta pel grup promotor Per un Bon Finançametn i marcar noves fites, conscients que serà necessari continuar reivindicant millores en el finançament i (...)

Altres pàgines web

Viva Zapata! (1952) Trailer - YouTube

Aquí teniu una petita mostra d’una obra mestra, és un plaer escoltar la veu original del Sr. Brando. Que vagi de gust.