Ja ha sortit el número 74! i BONES VACANCES!!

Ja ha sortit el número 74 de www. l’altramirada.cat, i com cada any, ens n’anem de vacances... hi ha molt per llegir en aquest número del juliol, trobareu articles den Biel Barceló, Celestí Alomar, Joan Matamalas, Miquel Rosselló, David Abril, Antoni Pons, Joan Pau Jordà, Pep Valero, Francisca (...)

FER DEMOCRÀCIA ECONÒMICA DES DELS MUNICIPIS

El passat dijous 7 de juny es va celebrar al Centre Bit d’Inca la jornada de formació «Sindicalisme i municipi»,coorganitzada per les fundacions Darder-Mascaró i el sindicat Comissions Obreres (CCOO), i adreçada a delegades i delegats sindicals per tal de debatre la necessitat que el sindicalisme (...)

L’altra Mirada 73 - Juny 2018

Ja està publicat el número 73 de #LAltraMirada! =) Amb articles d’ Arnaldo Otegi Mondragon, Francisca Mas, Biel Payeras Torrandell, Joan López Casasnovas, Ferran Navinés, Miquel Àngel Llauger Rosselló, David Abril, Marina Garcés, Joan Pau (...)

Presentació: La indústria invisible 1950 - 2016

Fundació Gabriel Alomar, la Conselleria de Cutura, Participació i Esports, el Cercle d’economia, Lleonard Muntaner editor i nosaltres mateixos hem unit recursos i objectius en la publicació del llibre La indústria invisible 1950 - 2016. El desenvolupament del turisme a l’economia balear. (...)

Jornada Sindicalisme i municipi

Hem co-organitzat una jornada de formació conjuntament amb CCOO de les Illes Balears que durem a terme dia 07 de juny de 09.30 h a 14.30 h al Centre BIT d’Inca: Sindicalisme i municipi Les ponències es distribueixen en cinc blocs: - Sindicalisme i la seva capacitat d’intervenció municipal per (...)

Altres pàgines web

Viva Zapata! (1952) Trailer - YouTube

Aquí teniu una petita mostra d’una obra mestra, és un plaer escoltar la veu original del Sr. Brando. Que vagi de gust.