JA PODEU LLEGIR L’ALTRA MIRADA NÚM. 92

Ja és al carrer (i a les xarxes) el darrer núm. de l’Altra Mirada, la revista editada per les fundacions Darder-Mascaró. En aquest núm. 92 trobareu des d’una entrevista en exclussiva amb el Bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull, a interessantíssims articles de Josep Maria Rigo sobre l’ampliació de (...)

III Jornades d’història del moviment obrer

Els propers 12 i 13 de març es celebrarà a Palma la tercera edició de les Jornades d’història del moviment obrer amb el títol Dones, treball i acció col·lectiva, aquest pic centrades en la primera meitat del segle XX. L’activitat ha estat coorganitzada per les Fundacions Darder Mascaró i la Universitat (...)

Què és el feixisme avui i com plantar-li cara?

Els propers 21 i 22 de febrer la Plataforma per la Democràcia, de la qual formen part les fundacions Darder-Mascaró, organitza les jornades de debat "Què és el feixisme avui i com plantar-li cara?", que es celebraran al Centre cultural Flassaders, al centre de Palma. La ponència inaugural del (...)

I ESCOLA SOBIRANISTA

Aquest cap de setmana, del 14 al 16 de febrer, es celebra, a proposta del secretariat del Fòrum de fundacions sobiranistes, la I Escola Sobiranista. És la primera vegada que es celebra una trobada d’aquestes característiques, organitzada pels think-tanks dels diferents espais sobiranistes d’arreu (...)

Cicle ’Diàlegs des de la perifèria’

El proper dilluns 3 de febrer iniciam el cicle de debats ‘Diàlegs des de la perifèria’, amb el qual volem contribuir al debat estratègic sobre l’exercici de les sobiranies i el model d’Estat davant la crisi de règim, que hauria de tenir ben presents les veus diverses i plurals de les perifèries tant (...)

Jornada sobre benestar animal

El proper dilluns des de les fundacios organitzam la jornada "Benestar animal: límits, reptes i perspectives de futur". Comptaran amb la participació de Anna Mulà i Enrique Zaldívar (membres de l’associació de veterinaris abolicionistes de la tauromàquia i el maltracte animal) i de la professora de (...)

I Escola de Polítiques Locals

I Escola de polítiques locals Des de les fundacions Darder-Mascaró organitzam a partir del proper 1 de febrer i fins al mes de juny la I Escola de polítiques locals. Adreçada a regidors i regidores, especialment de l’àrea metropolitana de Palma, i a activistes del món municipalista, aquesta (...)

Trobada del Fòrum de fundacions a Santiago

El divendres 6 de desembre s’ha celebrat a Santiago el cinquè Foro de les Fundacions Sobiranistes, en el qual hi han participat les Fundacions Darder Mascaró de Mallorca, Iratzar, Alkartasuna, Alternatiba, i Ipar Hegoa d’Euskadi, Galiza sempre, Obradoiro da Ideas i Monxo Reboiras de Galícia, (...)

Debat sobre la situació a Amèrica Llatina

El professor i activista Ramon Grosfoguel impartirà a Palma el proper dilluns 9 de desembre, a les 19 hores a Can Alcover una conferència sobre la situació a Amèrica Llatina. El cop d’estat a Bolívia, les protestes socials a Xile, Colòmbia o l’Equador, entre altres esdeveniments socials, seran (...)

Altres pàgines web

Viva Zapata! (1952) Trailer - YouTube

Aquí teniu una petita mostra d’una obra mestra, és un plaer escoltar la veu original del Sr. Brando. Que vagi de gust.