JA PODEU LLEGIR EL NÚM. 79 DE L’ALTRA MIRADA

Ja podeu accedir al núm. del gener de L’Altra Mirada, que en aquesta ocasió té format de monogràfic de balanç de les experiències de govern progressistes a les nostres Illes, als diferents nivells. També recull opinions valoratives de moviments socials sobre les polítiques sectorials. Podeu (...)

CONFERÈNCIA I INAUGURACIÓ EXPOSICIÓ AURORA PICORNELL

En el marc dels actes d’homenatge a l’activista republicana Aurora Picornell, el proper dimecres 9 de genera a les 19h s’inaugurarà l’exposició "Aurora Picornell 1912.1937). Història i memòria", de la mà de la UIB, l’Oficina de Cooperació de la UIB, l’IBDona i les fundacions Darder-Mascaró. La (...)

IV FÒRUM ESTATAL DE FUNDACIONS D’ESQUERRES SOBIRANISTES

Els propers 28 i 29 de desembre, en les jornades prèvies a la Didada de Mallorca del 31D, les fundacions Darder-Mascaró serem les amfitriones del IV Fòrum estatal de fundacions de les esquerres sobiranistes. En aquesta ocasió intel·lectuals de referència, membres de les fundacions i activistes (...)

JA PODEU LLEGIR L’ALTRA MIRADA NÚM. 78

Ja ha sortit el núm. 78 de l’Altra Mirada, que podeu descarregar bé sencera en pdf o article per article a la web de la revista: http://laltramirada.cat/articles/?issue=laltra-mirada-78-desembre. Entre els articles del darrer núm. d’aquest any 2018 que es tanca amb olor a naftalina trobareu (...)

TREBALLADORS, SINDICALISTES I CLANDESTINS

El proper dijous 20 de desembre,a les 19 h a ca n’Oleo,seu del consell social de la UIB, es presentarà el darrer llibre de l’historiador i col·laborador de les fundacions David Ginard i Féron. Es tracta del volum III de la recerca a través de fonts orals que baix el títol ’Treballadors, (...)

MANIFEST DAVANT EL 40è ANIVERSARI DE LA CONSTITUCIÓ DEL 78

Aquí teniu el Manifest aprovat pel Consell de les fundacions Darder-Mascaró amb motiu del 40è Aniversari de la Constitució espanyola de 1978. També el vos podeu descarregar des d’aquest mateix article ;-) A 40 ANYS DE LA CONSTITUCIÓ DEL 1978: TOT FERMAT? Tot i els esforços del govern espanyol i (...)

SIGNAU PER LA CAMPANYA ’NO AL JEFTA’

Des de les fundacions Darder-Mascaró, que habitualment participam en les activitats de la plataforma ’Mallorca diu NO al TTIP’, ens sumam a la campanya internacional i l’acció d’instar els diputats i diputades al Parlament europeu que votin NO al tractat comercial entre la UE i el Japó, l’anomenat (...)

Altres pàgines web

Viva Zapata! (1952) Trailer - YouTube

Aquí teniu una petita mostra d’una obra mestra, és un plaer escoltar la veu original del Sr. Brando. Que vagi de gust.