JA PODEU LLEGIR L’ALTRA MIRADA NÚM. 77!

Ja teniu a la vostra disposició el núm. 77 de l’Altra Mirada corresponent al mes de novembre, amb articles ben interesssants sobe Euskadi, el 27D, feminsme, solidaritat amb les persones refugiades, ecologia i energies renovables, política territorial i altres. Col·laboren en aquesta edició apart (...)

JORNADES FEMINISMES I NOVES MASCULINITATS

Els propers dies 7 i 9 de novembre, les fundacions Darder-Mascaró organitzam, juntament amb Dones en Dansa, i els sindicats STEI-i, UGT i CCOO, unes jornades per compartir reflexions i reptes sobre feminismes i noves masculinitats. A la primera sessió, «Dels feminismes a les noves (...)

JOSEP MARIA LLOMPART: EL VESSANT POLÍTIC

En el marc de l’Any Llompart, i en la setmana en què es compleixen 41 anys de la gran Diada per l’Autonomia celebrada a Palma en la transició del franquisme a la democràcia, des de les Fundacions Darder-Mascaró volem abordar la figura d’un dels intel·lectuals clau des d’una de les perspectives potser (...)

1968: L’ANY DE LES REVOLTES

Amb l’Ajuntament de Palma commemorarem el 50è aniversari de les revoltes de Maig del 68 (a França, Irlanda i Mèxic, entre d’altres) i com varen influir a la nostra realitat més propera i en la història, la cultura i els moviments locals. Ho farem amb un cicle de cinema, conferències i debats que (...)

JA PODEU LLEGIR L’ALTRA MIRADA NÚM. 76!

Ja està disponible i al vostre abast el núm. 76 de l’Altra Mirada, amb una gran quantitat i qualitat d’articles sobre l’actualitat política local i global, des d’una perspectiva crítica. Podeu descarregar-vos la revista completa en pdf o article per article (...)

JORNADES FEMINISMES, SOBIRANIES, SOLIDARITATS

Les fundacions Darder-Mascaró hem organitzat per als propers 19 i 20 d’octubre unes jornades de debat i formació sobre feminismes. Vos hi podeu inscriure aquí: https://goo.gl/forms/ZSOTGKtE96A0S3QX2. L’objectiu d’aquestes jornades és compartir entre dones i activistes feministes debat i (...)

ACTE ’A BALEARS ACOLLIM’

El passat 26 de setembre del 2017 fou la data límit perquè Espanya acollís la quota de 17,337 refugiats (només n’ha acollit un 14%). Aquests dies és commemora un any d’aquesta vergonya. Perquè aquesta data no caigui en l’oblit, la "Plataforma Balears Vol Acollir" (de la qual formam part les Fundacions (...)

Altres pàgines web

Viva Zapata! (1952) Trailer - YouTube

Aquí teniu una petita mostra d’una obra mestra, és un plaer escoltar la veu original del Sr. Brando. Que vagi de gust.