Pacte amb el Consell per al foment de l’economia social

El passat divendres la presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, acompanyada pel conseller de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, Jaume Alzamora, juntament amb tots els grups polítics que integren la institució, varen signar amb l’associació Mercat Social Illes Balears un pacte (...)

FI DE CURS 19-20 DE LES FUNDACIONS

Aquest juliol tornarem celebrar en un acte obert la cloenda del curs 2019-2020 de les activitats de les fundacions, presentarem la memòria de la feina feta i el pla d’acció per al proper curs. També presentarem un document de posicionament i debat sobre la situació post-COVID19. Serà el (...)

L’ALTRA MIRADA NÚM. 96 A L’ABAST!

Ja teniu disponible el darrer núm. de la nostra revista, L’Altra Mirada, amb articles de Maddalen Iriarte, Rubén Cela, Joan de Pedro, Antoni Trobat, Miquel Gelabert, Ana Landero, Francisca Mas, Guillem Balboa, Teresa Bestard i molts més! Podeu accedir a la revista o descarregar-la en pdf a la (...)

JA HA SORTIT L’ALTRA MIRADA NÚM. 95

En el darrer núm. de la nostra revista L’Altra Mirada (el 95!) trobareu articles del conseller Miquel Mir, Miquel Ensenyat, Maria Margalida Ramis del GOB, José Luís García de CCOO, el Mercat Social, Pau de Vílchez del Laboratori de Canvi climàtic de la UIB, l’economista Ferran Navinès, de Celestí (...)

Conferència d’Ana Pontón

El pròxim dijous 28 de maig es durà a terme en streaming la quarta conferència del cicle Diàlegs des de la Perifèria, després d’haver comptat amb Joan Manel Tresserras, Xavier Domènech i Oskar Matute. Aquesta vegada miram cap a Galícia, amb la presència virtual de la portaveu del BNG i candidata a (...)

Jateniu a l’abast el núm. 94 de l’Altra Mirada

Ja està disponible el darrer núm. de L’Altra Mirada. El núm. 94 és el segon que hem fet des del confinament, però ja començam a veure la llum al final del túnel. Amb articles de Biel Barceló, Celestí Alomar, Maria Garcies, Joana Aina Campomar, Toni Bennàssar, Macià Calafat, Pep Valero i Biel Pérez (...)

Conferència d’Oskar Matute

El fundador d’Alternatiba i diputat d’EH-Bildu al Congrés espanyol, Oskar Matute, serà amb nosaltres el proper dijous, 7 de maig, a partir de les 18h, a través del canal de youtube d’IllaGlobal.com, des d’on oferirà una conferència. Des de les fundacions hem reprès part de l’activitat de debat i (...)

#DebatsDeConfinament

Aquesta crisi és un bon moment per compartir reflexions sobre la dimensió política del que està passant, i exercitar el pensament crític. Des de les fundacions Darder-Mascaró hem ajornat com no podia ser d’altra manera les activitats presencials, però seguim amb ganes de debatre amb vosaltres, i per (...)

Altres pàgines web

Viva Zapata! (1952) Trailer - YouTube

Aquí teniu una petita mostra d’una obra mestra, és un plaer escoltar la veu original del Sr. Brando. Que vagi de gust.