TROBADA PER UN BON FINANÇAMENT

El proper dijous 14 de març la plataforma en defensa d’un Bon Finançament per a les Illes Balears ha convocat una trobada oberta per avaluar la tasca feta pel grup promotor Per un Bon Finançametn i marcar noves fites, conscients que serà necessari continuar reivindicant millores en el finançament i (...)

HOMENATGE A PALMA A BERTA CÁCERES

El proper dimarts 5 de març a les 19:30 hores la Plataforma Mallorca diu NO als TCI, de la qual les fundacions Darder-Mascaró som membres, organitza un homenatge a l’activista feminista, ecologista i defensora dels drets humans Berta Cáceres, en l’aniversari del seu assassinat, ara fa 3 anys. Ens (...)

EINES PER A UNA ESTRATÈGIA CAP A LA SOSTENIBILITAT

El proper dijous 21 de febrer es presentarà a Palma el darrer document de treball del Col·lectiu Alternatives, que ha estat elaborat durant el darrera any de forma col·laborativa. El document, en format llibre, recull una proposta integral d’indicadors de sostenibilitat (PSIS) amb tres grans (...)

JA PODEU LLEGIR EL NÚM. 79 DE L’ALTRA MIRADA

Ja podeu accedir al núm. del gener de L’Altra Mirada, que en aquesta ocasió té format de monogràfic de balanç de les experiències de govern progressistes a les nostres Illes, als diferents nivells. També recull opinions valoratives de moviments socials sobre les polítiques sectorials. Podeu (...)

CONFERÈNCIA I INAUGURACIÓ EXPOSICIÓ AURORA PICORNELL

En el marc dels actes d’homenatge a l’activista republicana Aurora Picornell, el proper dimecres 9 de genera a les 19h s’inaugurarà l’exposició "Aurora Picornell 1912.1937). Història i memòria", de la mà de la UIB, l’Oficina de Cooperació de la UIB, l’IBDona i les fundacions Darder-Mascaró. La (...)

Altres pàgines web

Viva Zapata! (1952) Trailer - YouTube

Aquí teniu una petita mostra d’una obra mestra, és un plaer escoltar la veu original del Sr. Brando. Que vagi de gust.