S’ACOSTA LA IV FIRA DEL MERCAT SOCIAL

Els propers 28 i 29 de setembre es celebrarà als Jardins de la Misericòrdia (Palma) la IV Fira del Mercat Social de les Illes. La Fira, de la qual les fundacions Darder-Mascaró som entitat promotora, té com a objectiu visibilitzar alternatives d’economia social i solidària i finances ètiques (...)

RENDA BÀSICA: S’INICIA EL CICLE DE DEBATS A PALMA

El passat dilluns 17 de setembre, es presentà al Centre Flassaders de Palma, el cicle de xerrades que el Grup Renda Bàsica Illes Balears, organitza al voltant de la vigència, oportunitat i viabilitat d’una Renda Bàsica Universal i Incondicional. El cicle compta amb el suport de l’Ajuntament de Palma (...)

PROJECCIÓ DE FOOD COOP AQUEST DIJOUS 20

Les entitats socials APAEMA (Associació de Productors d’Agricultura Ecològica de Mallorca), S’Altra Senalla (entitat de comerç just) i les fundacions Darder-Mascaró hem organitzat per a aquest dijous, 22 de setembre, a les 20 h, la projecció del documental Food Coop, del director Tom Boothe, que ens (...)

ÈXIT DE LA PRESENTACIÓ DEL LLIBRE D’ANTONI PONS

Ahir dilluns es va presentar a l’Arxiu del Regne de Mallorca el llibre de memòries del nostre company de les fundacions i activista social, Antoni Pons Cañellas. L’editor del llibre, Lleonard Muntaner, va destacar la importància de les biografies personals, per tal de no deixar a l’oblit les (...)

JA TENIU A L’ABAST EL NÚM. 75 DE L’ALTRA MIRADA

Ja teniu a l’abast el núm. 75 de la revista L’Altra Mirada. En aquest núm. ens preparam per encarar un nou curs polític amb moltes reflexions i continguts relacionats amb l’economia social i solidària, preparant la nova edició de la IV Fira del Mercat Social. Podeu descarregar-vos la revista sencera (...)

ESCOLA TARDOR: SOBIRANIES, TRANSFORMACIONS, RUPTURES

El proper 22 de setembre celebrarem l’escola de tardor de les fundacions de 2018. Es tracta d’una ocasió important per fer balanç de les fites aconseguides pels governs progressistes a tots els nivells, a l’inici d’un curs polític que és el darrer abans de les eleccions europees, autonòmiques, insulars (...)

Ja ha sortit el número 74! i BONES VACANCES!!

Ja ha sortit el número 74 de www. l’altramirada.cat, i com cada any, ens n’anem de vacances... hi ha molt per llegir en aquest número del juliol, trobareu articles den Biel Barceló, Celestí Alomar, Joan Matamalas, Miquel Rosselló, David Abril, Antoni Pons, Joan Pau Jordà, Pep Valero, Francisca (...)

Altres pàgines web

Viva Zapata! (1952) Trailer - YouTube

Aquí teniu una petita mostra d’una obra mestra, és un plaer escoltar la veu original del Sr. Brando. Que vagi de gust.