FER DEMOCRÀCIA ECONÒMICA DES DELS MUNICIPIS

El passat dijous 7 de juny es va celebrar al Centre Bit d’Inca la jornada de formació «Sindicalisme i municipi»,coorganitzada per les fundacions Darder-Mascaró i el sindicat Comissions Obreres (CCOO), i adreçada a delegades i delegats sindicals per tal de debatre la necessitat que el sindicalisme (...)

L’altra Mirada 73 - Juny 2018

Ja està publicat el número 73 de #LAltraMirada! =) Amb articles d’ Arnaldo Otegi Mondragon, Francisca Mas, Biel Payeras Torrandell, Joan López Casasnovas, Ferran Navinés, Miquel Àngel Llauger Rosselló, David Abril, Marina Garcés, Joan Pau (...)

Presentació: La indústria invisible 1950 - 2016

Fundació Gabriel Alomar, la Conselleria de Cutura, Participació i Esports, el Cercle d’economia, Lleonard Muntaner editor i nosaltres mateixos hem unit recursos i objectius en la publicació del llibre La indústria invisible 1950 - 2016. El desenvolupament del turisme a l’economia balear. (...)

Jornada Sindicalisme i municipi

Hem co-organitzat una jornada de formació conjuntament amb CCOO de les Illes Balears que durem a terme dia 07 de juny de 09.30 h a 14.30 h al Centre BIT d’Inca: Sindicalisme i municipi Les ponències es distribueixen en cinc blocs: - Sindicalisme i la seva capacitat d’intervenció municipal per (...)

Presentació de Mallorca davant el centralisme (1715 - 2015)

El proper dijous 31 de maig a les 19.30 es presentarà a Can Alcover el llibre Mallora davant el centralisme (1715 - 2015) que ha dirigit Antoni Marimón Riutort. A la presentació hi invervindran la Dra. Isabel Peñarrubia, historiadora; el Dr. Sebastià Serra, catedràtic d’Història Contemporània de (...)

Presentació del número extraorinari de L’Altra Mirada

Ja heu fullejat L’Altra Mirada d’aquest mes? És el número 72 i hem fet un monogràfic sobre les claus d’un bon finançament per a un futur millor amb articles d’Antoni Alorda, Pere Sampol, Joana Aina Campomar, Joan Carrió, Imma Salamanca, David Abril, Miquel Gallardo i més! I, com número (...)

Altres pàgines web

Viva Zapata! (1952) Trailer - YouTube

Aquí teniu una petita mostra d’una obra mestra, és un plaer escoltar la veu original del Sr. Brando. Que vagi de gust.