LLEGIU EL NÚM. 99 DE L’ALTRA MIRADA!

Ja podeu llegir el núm. 99 de l’Altra Mirada! Un núm. amb articles sobre les eleccions nord-americanes (Nathaniel Rugh), les Germanies, el sindicalisme, la presentació de la memòria del CES, el recentment creat Fòrum de la Societat civil, el sobiranisme a les Illes i molt més!! No vos ho (...)

29-O: WEBINAR SOBRE AUTONOMIA I SOBIRANIA

El proper dijous 29 d’octubre es commemora el 43è aniversari de la gran manifestació per l’autonomia celebrada a Palma, en el context de la transició cap a la democràcia. Debatrem des d’una perspectiva intergeneracional sobre aquest aniversari i la seva significació amb Biel Mayol, historiador, i (...)

JA ESTÀ DISPONIBLE EL NÚM. 98 DE L’ALTRA MIRADA

Ja podeu descarregar-vos el darrer núm. de L’altra Mirada en pdf o consultar-hi els articles del núm. 98 que acaba de sortir. Hi trobareu l’entrevista a l’escriptor Miquel López Crespí, i articles i reflexions de Miquel Rosselló sobre el sobiranisme, Maria Garcies, Miquel Gelabert del STEI i Albert (...)

Nova edició de l’Escola de Polítiques Locals

Aquesta setmana s’ha iniciat una nova edició de l’Escola de Polítiques Locals, en la qual hi participen més d’una trentena de regidors i regidores i militants de base a nivell local de MÉS per Mallorca. L’escola és oberta a tothom, i la metodologia es basa en ponències introductòries d’experts als (...)

Memòria del curs 2019-20 i Pla d’acció 2020-21

Ja teniu disponible a la nostra web la memòria del curs passat que recull totes les activitats desplegades per les fundacions, així com el Pla d’acció 2020-21. Es tracta d’un document aprovat al darrer Consell de les fundacions, el passat 10 de setembre. Si voleu un exemplar en paper el podeu (...)

Llegiu el núm. de setembre de L’Altra Mirada!

Ja teniu a l’abast el núm. 97 de la revista L’Altra Mirada, amb una entrevista de Pep Valero i Biel Pérez a Margalida Frontera, coordinadora de la desescalada davant la covid, i un grapat d’articles ben interessants de Josep Valero, Maria Garcies, David Pujol, Miquel Rosselló, Joan Collet, Laura (...)

Pacte amb el Consell per al foment de l’economia social

El passat divendres la presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, acompanyada pel conseller de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, Jaume Alzamora, juntament amb tots els grups polítics que integren la institució, varen signar amb l’associació Mercat Social Illes Balears un pacte (...)

FI DE CURS 19-20 DE LES FUNDACIONS

Aquest juliol tornarem celebrar en un acte obert la cloenda del curs 2019-2020 de les activitats de les fundacions, presentarem la memòria de la feina feta i el pla d’acció per al proper curs. També presentarem un document de posicionament i debat sobre la situació post-COVID19. Serà el (...)

Altres pàgines web

Viva Zapata! (1952) Trailer - YouTube

Aquí teniu una petita mostra d’una obra mestra, és un plaer escoltar la veu original del Sr. Brando. Que vagi de gust.