logotip de les Fundacions Darder Mascaró

Campanya de donacions de Fundacions Darder-Mascaró

Tenim moltes idees i nous projectes que volem posar en funcionament amb la teva ajuda. Fes la teva donació!

Gràcies per fer possible aquest somni!

Si comparteixes els criteris i objectius dels dos projectes, tens la possibilitat de col·laborar amb el seu finançament mitjançant diferents tipus d'aportacions:

• Als dos projectes (distribuirem la teva aportació de forma equitativa), mitjançant una aportació única de 200, 150 o 100 euros.
  • A un dels projectes (hauràs d'indicar quin) amb una aportació mínima de 75 o 50 euros.

Sigui quina sigui la teva opció, obtindràs els següents beneficis:

• Informació detallada dels processos, fites i finançament dels projectes.
  • L'enviament de qualsevol publicació, vídeo, etc. que emani dels projectes. La teva col·laboració apareixerà als crèdits de l'obra creada.
  • La participació en una Assemblea general de valoració de l'experiència i els seus resultat, així com les aportacions, idees o possibles noves iniciatives que sorgeixin de l'Assemblea.
  • Subscripció gratuïta a la revista L'Altra Mirada, que rebràs en pdf, i al butlletí de notícies d'IllaGlobal.com.

A més, des del punt de vista fiscal, com que les fundacions Darder-Mascaró som una fundació sense ànim de lucre legalment constituïda i inscrita, la teva donació te la podràs desgravar fins al 75% en la teva propera declaració de Renda, és a dir que pots recuperar bona part del que has apostat per aquests projectes.

Amb la teva aportació podrem contractar professionals de l'àmbit de la cultura, la recerca i la dinamització social que assegurin el seu òptim desenvolupament i els objectius que ens hem marcat, i que completarem amb els recursos propis de les fundacions.

El donatiu mínim és de 50 € a un projecte
He llegit i accepto les condicions legals