logotip de les Fundacions Darder Mascaró

Campanya de donacions de Fundacions Darder-Mascaró

Tenim moltes idees i projectes que volem posar en funcionament amb la teva ajuda. Fes la teva donació!

Gràcies per fer possible aquest somni!

Tots els projectes que duem endavant han de menester de la teva col·laboració per al seu finançament. A partir d’una donació mínima de 30 euros, obtindràs els següents beneficis:

• Informació detallada dels processos, fites i finançament dels diferents projectes que duem a terme.
  • La participació en una Assemblea general en la qual valorar els projectes desenvolupats i els seus resultats, així com les aportacions, idees o possibles noves iniciatives que sorgeixin de l'Assemblea.
  • Subscripció gratuïta a la revista L'Altra Mirada, que rebràs en paper a casa teva, i al butlletí de notícies d'IllaGlobal.com, que rebràs per correu electrònic.

A més, des del punt de vista fiscal, com que les fundacions Darder-Mascaró som una fundació sense ànim de lucre legalment constituïda i inscrita, la teva donació te la podràs desgravar fins al 75% en la teva propera declaració de Renda, és a dir que pots recuperar bona part del que has apostat per aquests projectes.

Amb la teva aportació podrem contractar professionals de l'àmbit de la cultura, la recerca i la dinamització social que assegurin el seu òptim desenvolupament i els objectius que ens hem marcat, i que completarem amb els recursos propis de les fundacions.

El donatiu mínim és de 30 €
He llegit i accepto les condicions legals