El grup de formació de Fundacions Darder Mascaró ens estrenam organitzant "La joventut, tema clau i invisible en l’actual societat illenca" amb MÉS per Mallorca.

Dia 23 de setembre farem una jornada de ponències i debats al voltant de la joventut i la seva posició envers l’activisme social i polític per a trobar canals de comunicació bidireccionals centrats en aspectes que per MÉS són fonamentals: associacionisme, activisme polític, el mercat laboral...

Els joves són el futur de la societat però també el present i baix aquesta premissa voldríem tenir respostes a preguntes com: quins són els seus problemes i les seves necessitats? Quina és la seva actitud davant alguns temes que per a MÉS són fonamentals?

Esperam una assistència de joves i no tan joves i per això hem preparat el següent programa:

9:00. Acreditacions

9:30. Inauguració a càrrec de Carles Gonyalons, Director General d’Esports i Joventut.

10:00. La joventut de les Illes Balears en xifres.
Xisca Mir, expresidenta del Consell de la Joventut de Palma.

10:30. Taula redona: Joventut i mercat laboral. Com la realitat laboral condiciona el desig dels joves.

11:45. Descans.

12:15. Joventut i masclisme.
Catalina Gayà, periodista especialitzada en gènere i professora de la UAB.

13:00. Com encaixen els joves a la societat? Quins problemes troben?.
Marta Carrió, DG de Menors i Famílies i expresidenta del CJIB.

16:00. Com voten els nostres joves? Quina és la seva postura davant els valors de Més?
Biel Payeras, politòleg.

17:30. Taula redona: Joves i activitat associativa.
Modera i introdueix: Joan Ferrà, director de l’IBJove i expresident del CJIB.

19:30. Cloenda a càrrec de Bel Busquets i David Abril, co-portaveus de Més per Mallorca.

Hi haurà servei de guarderia gratuït i dinar (10€) a la pausa del migdia.

El dissabte 7 d’octubre es completarà la formació amb un taller d’anàlisi d’oportunitats.

Trobareu el formulari d’inscripció a:

Per a més informació escriviu a informació:
escolaobertaciutadana@gmail.com