Puntuals hem publicat L’Altra Mirada del mes d’abril. Ja 71 edicions!

En aquesta ocasió la portada avisa de la IV Fira del Mercat Social, al qual col·laboram, i que es durà a terme els dies 18 i 19 de maig.

Pere Sampol redacta sobre "El Franquisme desfermat". Sebastià Lliteres també en parla del franquisme, però des de la perspectiva històrica, al seu article "La Història compta... I tant si compta!". Eva B. Cerdeririña (Secretària d’Acció Sindical i Polítiques Socials de CCOO Illes Balears) desfa el Sistema Públic de Pensions. Lila Thomàs extreu la diferència entre aquest 8 de maig i el de qualsevol altre any al seu article "8 de març: el feminisme a l’agenda política, social, econòmica..".

Relacionat amb el medi ambient, Miquel Mir relata perquè és imprescindible "El Decret Posidònia: eina de conservació i de futur" i Joan Groizard explica l’avançada Llei de canvi climàtic a "Transformar la insularitat en oportunitat en lloc de repte: La Llei de canvi climàtic i transició energètica de les Illes Balears".

Els entrevistats són Guillem Balboa i Bel Busquets, a la "Nova co-coordinació de la formació MÉS per Mallorca".

El Grup Impulsor de les Jornades "Un Esborrany de País" parla de la Publicació del manifest "Un Esborrany de País" i Josep De Luis, nou president de l’Obra Cultural Balear, ens comenta la història i nous camins d’aquesta institució a "Nova etapa a l’Obra Cultural Balear".

Respecte de Palma, Miquel Rosselló avança continguts de la IV Fira del Mercat Social, Miquel Àngel Contreras explica les accions de serveis socials que fan de "Palma, Ciutat d’igualtat d’oportunitats" i Biel Horrach escriu sobre "El territori Ramon Llull 2030, un passat amb futur".

Això és sols un tast! Al múmero 71 de L’Altra Mirada també hi ha articles de Joan Pau Jordà, M. Antònia Oliver París (Associació Memòria de Mallorca), Valentí Valenciano i López, Josep Portella, Josep Maria Traverso, Maties Garcias, el racó d’en Joan Miquel Lladó i molt més!

Aquí teniu el número complet!