Els propers dies 13 i 14 d’octubre durem a terme la III Fira del Mercat Social.
Fundacions Darder - Mascaró és sòcia de l’Associació d’Economia Social des dels seus inicis i donam suport a les accions socials i ecnomòmiques que impliquen un canvi de l’status quo, empoderament de la ciutadania, sostenibilitat... en definitiva desenvolupar l’activitat econòmica respecte de valors ètics i socials.
El nostre compromís amb aquesta fira es materialitza en la ponència que farà Jordi Via dissabte 14 a les 11.00 al saló d’actes de La Misericòrdia.
Jordi Via és un militant de l’economia social i s’ha mogut en aquest sector des de fa anys. Promotor de la cooperativa Arç d’assegurances ètiques, membre de la Xarxa d’Economia Solidària va estudiar Ciències Econòmiques i ha estat president de la Federació de Cooperatives de Treball Associat de Catalunya i membre del Consell de Treball Econòmic i Social.
Ha estat el comissionat d’Economia Cooperativa Social i Solidària de l’Ajuntament de Barcelona.
El títol de la seva ponència és "Ajuntaments i Economia Social Solidària", on ens exposarà la seva experiència amb municipalisme i economia social.
A aquest enllaç podràs trobar una entrevista on reivindica, des del titular, que l’economia ha d’estar al servei de les persones.
Dia i hora: 14 d’octubre a les 11.00 h
Lloc: Sala d’actes de La Misericòrdia
Títol: Ajuntaments i economia social solidària
Ponent: Jordi Via
Podeu seguir les novetats a la pàgina de facebook Mercat Social de les Illes Balears, a l’esdeveniment creat a facebook i a la nostra pàgina de facebook.
Vos hi esperam!