Des de les Fundacions Darder Mascaró hem organitzat una taula rodona on comptarem amb la presència de tres membres representatius dels moviments socials catalans dels que més s’han mobilitzat per tal de donar resposta al 155, lluitar per l’alliberament dels presos polítics i, en definitiva, no donar normalitat a una situació de dèficit democràtic.

En aquests moments, en els quals la gran preocupació d’una part de la societat de les illes és calibrar els valors democràtics de la nostra societat, hem considerat que organitzar una taula rodona que serveixi de punt de trobada perquè part de l’activisme social i polític català ens comentin com ho fan i com viuen aquests moments especialment delicats per la democràcia podria ser molt interessant pels nostres grups activistes.

Intervendran na Liz Castro, editora, activista i escriptora de nacionalitat nord americana implicada durant molt de temps en la difusió de la causa catalana a l’estranger i molt activa durant anys a l’Assemblea Nacional Catalana.
També intervendrà en David Minoves, activista i president del Centre Internacional Escarré per a les Minories Ètniques i Nacions i en Jordi Armadans, un dels activistes per la pau més destacats, president de la Fundació per la Pau i un dels integrants del grup de resistència pacífica “En peu de pau”.

Serà molt interessant conèixer de primera mà el paper dels moviments socials abans i analitzar amb ells els actes i activitats que organitzen per tal de defensar la democràcia a Catalunya.

Parlarem amb Liz Castro, escriptora, editora i activista; David Minoves, president del CIEMEN i Jordi Armadans, politòleg i membre d’En Peu de Pau.

APUNTA!

📆 Divendres 10 de novembre
🕖 19.00
📌 Teatre Sindical de CCOO - C/ Francesc de Borja Moll, 3 - PALMA

Vos hi esperam a totes i a tots!