Estam realment molt contents d’haver trobat la manera de visibilitzar la feina conjunta de les Fundacions Emili Darder i Ateneu Pere Mascaró!

Després de 6 anys de col·laboració d’ambdues entitats, hem desembocat en una marca que canalitzarà les activitats que el País necessita per impulsar “laboratoris d’idees” que amb solvència i criteri sàpiguen afrontar l’anàlisi de la nostra pròpia realitat, avaluar les experiències que tant des de les institucions democràtiques progressistes com des de la societat civil es posin en marxa, aportar idees noves per construir projectes alternatius i abordar a fons la formació de quadres per construir i mantenir una societat futura.

Dimecres 12 de juliol a les 19:30 a Ca’n Alcover presentarem les accions previstes pel curs 2017 - 2018 i que durem a terme ja amb el nom de Fundacions Darder - Mascaró. Un nom nou i una nova imatge que ens serveix per agafar amb més força i energies renovades la nova etapa que ens plantejam, molt més ambiciosa i global.

Vine a Ca’n Alcover dia 12 de juliol! T’hi esperam!
(per favor avisa’ns si véns, que hem de comanar el barenaret... =) )